Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fanger i noget
#1
Har været lidt på den alsiske østkyst. Her sker ingenting. Hvad med jer andre[?]
mvh Don Bums

Svar
#2
Venter til første marts, så begynder sæsonen i 'æ bæk' som jeg ejer 600 meter af. Officielt er der gedde, bækørred, havørred, regnbueørred, og uofficielt er der også stalling og laks. De sidste to fortalte en kollega om, han ejer også et stykke af bækken. Hans kammerat tog en 6 kilos laks forige år, og de har med jævne mellemrum stødt på stalling. Vandet er desværre lettere okkerfarvet men der er dybt taget bredden i betragtning, og en kraftig strøm [Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#3
Det går rimelig hernede i Nybøl nor, fik en havørred igår og en idag, begge var farvede men i god kondition... jeg satte dem ud igen, så de er der endnu hvis du skulle komme på de kanter [Wink]

Sako 75 Stainless Synth. 30-06, M. Leupold VX-L 3.5-10 x 56
Sako 75 Finnlight 7 MM Rem. Mag. M. Leupold VX-II 6-18 x 40
Sako Quad .22 LR .17 Hmr M. Burris Quad 3-9 x 32
Beretta 686 WO 12/76
Baikal MP 153 12/89
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#4
Det er også lidt stille her

[Image: 732-extreme-fishing.jpg]
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

MVH Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.
[Image: p----blaser.jpg]
Tikka M65 9,3x62 m. M@Xaport
Tikka 695 Allweather 30-06
Mannlicher Schönauer M72 5,6x57
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#5
Jeg har ikke fået snøvlet mig afsted endnu.
Forårsvejret i starten af ugen trak nu lidt, men er begravet i masterafhandling, så dda jeg var både kone- og børnefri i det meste af denne uge, var jeg nødt til at udnytte stilheden i hjemmet til at få researchet og skrevet noget...[xx(]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Det er jo lidt snyd med de der isfiskere der... de har jo nærmest pels [8D][Wink]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Også lidt stille på Djursland endnu[:I]jeg kan i hvert fald ikke lave dem[V] men talte i vinterferien med en gut der lige havde landet en 2 kg Havørred nord for Grenå, og han havde da fanget godt i febuar

petoni

"One shot--one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)