Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Speedy i Namibia
#1
Hej gamle dreng
Du siger
Citat:quote:

Den 7. juni rejser jeg til Namibia - min debut i Africa
Har anskaffet mig denne bog - forsøger at forberede mig så godt som muligt.

Med min begrænsede erfaring virker bogen meget seriøs - jeg har haft meget ud af at læse den.
Nogen der har andre forslag til nyttig litteratur - eller gode råd



Med hensyn til forberedelser har jeg efter lidt overvejelse, besluttet at hjælpe dig, jeg husker tydeligt hvordan det gik sidst vi havde Afterhunt hos mig, det var IKKE et kønt syn[}Smile], derudover er der lidt med skydning samt et ældre korpus.

Jeg har derfor lavet følgende træningssession til dig :
fredag skal vi i skoven hvor vi fælder en flok træer, jeg bruger motorsav, du får min gamle fukssvans, efter denne kondi og styrketræning tager vi hjem til mig og træner afterhunt, jeg har stolene, du medbringer whisky, gerne Tullamore dew i rigelige mængder[:p].
lørdag skal vi i grusgraven og skydetræne med div. kalibre og tømmermænd[xx(]
søndag får du lov at hvile ud.

med hensyn til gode råd er der noget med at 60% af befolkningen i Afrika har Aids og 40% har tuberkulose, så skulle du få chancen/lyst til at få [:I][:I] så husk at tage en af dem som hoster.
mvh

Kim

email : kima@dralf.dk

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Svar
#2
Øhh - kima
Afterhunt - sådan så du ud sidst vi prøvede [Big Grin][Big Grin]
[Image: kima1.jpg]
Skal jeg forstå det sådan, at jeg skal medbringe fukssvans, whisky og grusgrav til Namibia - og så huske kun at bruge noget der hoster ?
[:0][:0]

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Sort arbejde gør livet lysere.
Svar
#3
Hej
Det er snyd, det er IKKE mig på billedet, jeg drikker nemlig KUN dansk øl[^].
Men du ser sådan ud afterhunt
[Image: IM001149.jpg]

Om du medbringer fukssvans istedet for en skyder kan være ligemeget, med dine skydefærdigheder er en sav lige så effektiv[}Smile]
Whisky har de sikkert derude,så spar overvægten.
Du behøver ikke grusgraven, dernede er vidderne så flade at du kan se hvor dine vildfarne barbiekugler lander.
Det er sjovest når hun hoster, så strammer den så dejligt[:p]
mvh

Kim

email : kima@dralf.dk

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Svar
#4
Hej
Hvad så M@x? har du fået spist isen [?]
Nu er det ved at være sengetid[xx(] Speedy er træt[Big Grin]
Det kommer til at kræve lidt mere træning i afterhunt[:p]
mvh

Kim

email : kima@dralf.dk

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Svar
#5
Efterlysning - [8D]
Efter turen i grusgraven lørdag formiddag - der blev brændt en del ammo af [Image: sky1.jpg]
undervejs måtte kima lige sunde sig ovenpå de sørgelige resultater han leverede [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
[Image: sky2.jpg]
men han skulle lige prøve en gang til [Big Grin][Big Grin]- men da han så resultatet gik han i chock - og forlod stedet i meget ophidset tilstand [Sad!]
[Image: kima2.jpg]
Han er ikke set siden - så hvis nogen får øje på ham - eller får "færten" - vil hans familie sætte pris på at blive underrettet - de har fundet spændetrøjen frem [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Sort arbejde gør livet lysere.
Svar
#6
Jeg er imponeret - en knallert der kører på biobrændsel.......

--
mvh M@X. emil:max@dralf.dk
Mød op på skydebanen
og "træf" nye venner!!!!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Først så vi en elegant langstilket rose (det meste af stilken var ikke synlig) dybt begravet i et af forumets sjællandske medlemmer. Det var naturligvis forventeligt, at en jyde måtte overgå dette og en færdselskegle er da også et indlysende valg til optrapningen af "op i røven" kapløbet. Nu venter vi bare på et udspil fra Sjælland...eller måske fra en af de nordiske outsidere (en sekstakkers elgtyr ville være spektakulært!)

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#8
Hej M@X
Ja - det er en ganske smart konstruktion han har lavet der - men lugten [xx(][xx(][xx(] - endnu værre end til daglig [^]

Hej JUH - Nu er det ikke hverken våben - eller "op i r...." kapløb [Big Grin]
Lidt godmodige drillerier - men hvis du mener det er for groft, skal jeg da gerne fjerne det igen.

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Sort arbejde gør livet lysere.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Speedy

Hej M@X
Ja - det er en ganske smart konstruktion han har lavet der - men lugten [xx(][xx(][xx(] - endnu værre en til daglig [^]

Hej JUH - Nu er det ikke hver våben - eller "op i r...." kapløb [Big Grin]
Lidt godmodige drillerier - men hvis du mener det er for groft, skal jeg da gerne fjerne det igen.

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Sort arbejde gør livet lysere.



Bare rolig du behøver ikke at slette noget, da dit ovenstående skriveri - gør at der er 'ren rø.. at trutte i' [xx(][:I][Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

***ser...One shot - Two kills
Great Dane

Svar
#10
Lidt mere seriøst omkring grusgraven - vi var 4 mand med følgende kaliberudvalg - 22.mag - 22-250 - 6,5x55 - 7x57r.
Der blev affyret ca. 240 skud på 95 m.
Kima fik afprøvet sin nye "gamle" Otterup - vist nok med tilfredsstillende resultat, jeg fik skudt med div. kalibre og blev bekræftet i, at mit valg af Tikka T3 Varmint Stainless er det rigtige for mig - grim eller ej [Big Grin][Big Grin] Fik også afprøvet min lille Winchester 9422 mag - en rigtig "for sjov" riffel [Smile]
Knud fik bekræftet at han godt kan ramme med sin "Bock" - var kommet i tvivl efter en forbier på gris i Sverige.
Jan var arrangør, og luftede også både "Bock" og "Lange Maren" - en 6,5x55 med extremt langt Matchløb - vi havde nogen rigtigt hyggelige timer i grusgraven.
Vi fik dog ikke skudt på løbende mål - kima nægtede at bevæge sig hurtigt med skiven - "Jeg har træsko på" - udbrød han da kuglerne begyndte at fløjte om benene på ham [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Sort arbejde gør livet lysere.
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Speedy

Hej JUH - Nu er det ikke hverken våben - eller "op i r...." kapløb [Big Grin]
Lidt godmodige drillerier - men hvis du mener det er for groft, skal jeg da gerne fjerne det igen.


Nej, nej jeg synes det er herligt [Big Grin] (I denne kategori tillades - og tilskyndes - næsten alt!!!)
Jeg er sikker på at det ville gavne seertallene på Paris-Dakar hvis man indførte denne klasse - for slet ikke at tale om sponsorgrundlaget[xx(]

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#12
Hvis manden selv har ædt bønnerne, der har været i spanden, er det vel et naturligt valg af udstyr.[xx(]
mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#13
Nu har jeg jo aldrig set kima som "sharpshooter" - nu må det vel hedde "sharpsh*tter" [xx(][Big Grin][xx(][}Smile]
Han er åbenbart ikke blevet fundet endnu - for det ligner da ikke ham at være så tavs [Big Grin][Big Grin]Forslag til ny kima signatur : "Sponsored by Heintz" [Big Grin]

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Sort arbejde gør livet lysere.
Svar
#14
Hej
Citat:quote:

Han er åbenbart ikke blevet fundet endnu - for det ligner da ikke ham at være så tavs

Rolig nu, jeg er først lige kommet hjem, der var lige en pind som skulle Jonseredes.
M.h.t.spændetrøjen, så siger min kone at det er den eneste måde at holde mig i ro på[Big Grin]

Citat:quote:

Kima fik afprøvet sin nye "gamle" Otterup - vist nok med tilfredsstillende resultat

Vist nok, i betragtning af at jeg rystede af kulde og mandolinfeber, ammunitionen var lånekrudt af tvivlsom og svingende kvalitet,jeg havde glemt mine briller, samt stærk vind fra skiftende retninger skød jeg skidegodt[:I]

Citat:quote:

men han skulle lige prøve en gang til - men da han så resultatet gik han i chock - og forlod stedet i meget ophidset tilstand

Ja, der var ikke mere øl og det var det eneste du skulle sørge for[Sad!]
Citat:quote:

Hva' øh ..... kima..... øh ........hvis du skal ha' mere "fart" på, bruger du så chili beans

Jeg har altid fart på, derfor er jeg nogen gange tvunget til at forene det nyttige[:p] med det behagelige(ægteskabelige pligter[xx(]) og så bruger jeg den her[^]
[Image: Sild.jpg]
mvh

Kim

email : kima@dralf.dk

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Svar
#15
Jeg kan se at du ikke har fået udskiftet din signatur endnu [?]
"sharpsh*tter" - "Sponsored by Heintz" [Big Grin]

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Sort arbejde gør livet lysere.
Svar
#16
Citat:quote:

Jeg kan se at du ikke har fået udskiftet din signatur endnu
"sharpsh*tter" - "Sponsored by Heintz"



Jeg skal ikke sponseres af et eller andet amerikansk ketchupforetagende, jeg er mere til Beauvais[Big Grin]
Nej, jeg skal ikke have ny signatur, det er bøvlet nok at huske det jeg har[:I]
mvh

Kim

email : kima@dralf.dk

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)