Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tidsbesparende jagtportal?
#1
Jeg har lavet denne mest fordi jeg selv savnede noget lignende - jeg var træt af at klikke rundt. Kan det bruges til noget og hvad savnes der?

http://www.riffeljagt.com/jagtportal.htm

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Månefaser i Sverige til vildsvinejagt?

mvh

rekylling[:o)]
Svar
#3
Månefasen er en ekstragevinst, der kan bruges hvis man skal udenlands. I samme boks finder du dagens solop- og nedgangstider for den danske by banneret står under.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Links til diverse jagtrejsearrangører? Jagthundeklubberne?

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#5
Hov - Schweisshunderegistret må jeg hellere få op på en fremtrædende plads [:I]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Måske et link til http://www.dralf.dk

Siden er der, selvom ingen bidrager med noget.

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#7
God ide med en mere samlet side.

Som allerede foreslået links til hundeklubber, f.eks. http://www.jagthund.dk, som er DJR's side.

Mvh
Vera
Svar
#8
måske et trådkors lige i panden af Mikkel [}Smile]
Svar
#9
Hvorfor har du ikke tænkt på det noget før..[8D][8D][}Smile]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by The Shootist

Hvorfor har du ikke tænkt på det noget før..[8D][8D][}Smile]

The Shootist



Der er ikke grænser for hvad jeg har tænkt på [Big Grin] Det kniber lidt mere med at gøre noget ved det [:I][V]

Jeg tror at noget lignende har manglet p.g.a. frygt for at sende nogen over til "konkurrenterne" [Big Grin] Som om folk ikke af sig selv finder frem til det der interesserer dem.

Anyways i går aftes blev jeg trær af at klikke rundt i favoritterne og så gik jeg agurk og sad oppe den halve nat med en flaske cola og et tiltagende maveonde.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#11
God ide[Big Grin]!

Men lav den ikke mere rodet end godt er[:o)]!

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#12
[/quote] sad oppe den halve nat med en flaske cola og et tiltagende maveonde.[/quote]
Cola...[?] Maveonde...[?] Er der en sammenhæng..[?] [Big Grin][Big Grin]

MVH Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#13
Jeg synes det ser fint ud. [Smile][Smile]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#14
Hvad med link til tullverket hinsidan, med deklareringer

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#15
Det må ha´været en 2Liters.[Big Grin][Big Grin][}Smile]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#16
Det er sorn i orden Høgh[Big Grin] stor kadot til dig, for videreudviklingen af en i forvejen supergod hjemmeside.

Sad den anden aften og tænkte på hvor mange timer denne side "stjæler" fra mig om ugen[^]

petoni

"One shot--one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#17
Den røg direkte ind på " Favoritter". Total i orden !

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#18
Tak for responsen! Nu må vi se, om det langsomt er noget der bliver udbredt.

Jeg har tilføjet Schweisshunderegistret.

Baggrundsbilledet vil blive opdateret ca. 1 gang om måneden.

M.h.t. til alle de andre udmærkede forslag, så indarbejdes de alle i den kommende tid.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#19
Halløj.

Måske vejret i sydsverige kunne bruges?
http://www.sydsverige.dk/?pageID=406

Iøvrigt hedder auktionshuset Bruun-Rasmussen og ikke Brun & Rasmussen, men det er jo bare en detalje.

K&B
Rune
Svar
#20
[:I] Bruun Rasmussen ..... du har ret.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)