Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så meget for skafor blå ...
#1
En af mine venner havde åbenbart glemt Gevaliaen, da han havde fået uventede gæster ...

De mente muligvis at den var i våbenskabet, så det fik en omgang med et koben plus diverse. De fandt nøglerne til hans bil og hentede en alm donkrft, (sådan en ½-saks) og fik den sat i klemme.

Her er resultatet:

Hjørnet er trykket ind.

[Image: verstehjrne.jpg]

Øverste hængsel er knækket af.
[Image: knkkethngsel.jpg]

Nederste pal er knækket af

[Image: knkket-pal.jpg]

Set indefra:

[Image: knkket-pal-1.jpg]

Lågen efter åbning:

[Image: hrgetlge.jpg]

Jeg er ikke imponeret over dette skab [xx(]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#2
Det er dels konstruktionen der gør at jeg valgte Zugil-skab - og nu kan jeg at se det var mere rigtig gjort.

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
Men er det ikke sådan, at det jo bare er et spørgsmål om tid for at komme ind i Blå skafor skabe uanset kvalitet (hovedgruppe I og 2). Og har man tid til at låne bilen så er der jo masser af tid uanset kvalitet [xx(]

"Det eneste , der er kedligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#4
Prøv du bare bilen med alt hvad den normalt indeholder mod mit skab,så blir Du skuffet.[^]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#5
Det er måske derfor at man ikke kan få sit Skafor Blå skab godkendt i Sverige - jeg måtte ud at købe et nyt våbenskab - og nu skal jeg nok snart have et der er større...
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)