Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
placering af våbenskab
#1
Min kone vil have våbenskabet ud af huset (ja ja - det betyder jo konen ud af huset, men det er lettere sagt end gjort [V]).

Jeg har et udhus under tag med carport. Aflåst med Ruko men i dør med glasparti. Gulvet er planker og vægge 1 lag krydsfiner.

Jeg kan ikke helt læse mig frem til, om det er lovligt at montere våbenskaber under de forhold.

Er der nogen, der har erfaringer i den retning?

/bundgaard
Svar
#2
Erfaring i den retning...Ja, jeg skiftede samlever for ca 6-7 år siden, og det har nu givet mig en meget tolerant kone som elsker at adlyde mig ,lige præcis som hun lovede mig da hun sagde ja[Big Grin]

Jeg ville under ingen omstændigheder lade skabet flytte i skuret, men lovmæssigt tror jeg nu også det kan skabe problemer? Dette især med fastgørelse af skabet og så rissikerer du alvorlige fugtproblemer, der kan ende med alvorlig rustdannelse på dine små kære [xx(]

Flytter dit skab ikke, kan det også skabe rustproblemer på en anden lille sag du har kær [:o)]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#3
hmmmmm - jae det er sgu lidt pest eller kolera; eller faktisk lidt værre end det. Sagen er nemlig den, at skabet ikke alene er uønsket - det er også for lille og vil blive skiftet til en væsentlig større repræsentant af arten inden længe. Det øger nok ikke ligefrem forståelsen.

Jeg må hellere komme igang med udgravning til kælder - eller sørge for, at der kommer et par dusin roser sammen med det nye skab[Smile]

/bundgaard
Svar
#4
Inden du flytter skabet er det også en god ide at tage kontakt til dit forsikringsselskab og høre om de dækker hvis skabet ikke står inde for husets væge. så vidt jeg ved er det ikke alle forsikringsselskaber der dækker i sådanne tilfælde.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#5
Jeg mener helt sikkert at der i reglerne vedr.våbenskab,står at de ikke må stå i loftrum,udhus og lign.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Hej Bundgård

Du tager alt jeres tøj ud af jeres klædeskab, mål op så I får hver halvdelen, sæt våbenskabet i din halvdel, fortæl hende at det tøj hun ikke kan have i sin halvdel skal ud, det burde løse den diskution.

Mvh

Santo

P.S Tag kontakt til dit forsikringsselskab og forhør din, evt vil de acceptere det hvis det er fast støbt og i skafor rød.
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)