Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
200m bane på fyn
#1
Hej.

Er der nogle 200m skydebane på fyn som har åben nu.Syntes at flere af dem først åbner i April/maj.

Mvh.

bbs
Svar
#2
Hej.

Hvis du er medlem af en skytteforening, så kan du leje en 200m. "jagtbane" i Skallebøllecentret.
Der er elektronisk markering. Bemærk at din kaliber må være op til og med 308w. (Dvs. IKKE 30-06)

Mvh A-frame.

SWAG! We use it a whole lot in long-range shooting...
Scientific Wild-Ass Guess...
SWAG! We use it a whole lot in long-range shooting...
Scientific Wild-Ass Guess...

Svar
#3
Ja,ok...Er ikke medlem af skytteforening og skyder med 30-06.Men hvad nu hvis vi udvider området lidt ind i jydeland,er der så ikke nogle som kender til en skydebane.Helst ikke den anden vej til Sjælland,gider sku ikke den bro.
Svar
#4
Hey BBS. .... jeg skyder med Nørup Bredsten jagtforening i Vingsted på lørdag mellem 10 & 12 ... der har vi både 100m og 200m bane, og du skal bestemt være velkommen.

Mvh
Lasse
Svar
#5
Hejsa Lasse

Kan der mon blive en plads til mig også ?

Hilsen Steen
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Just shot

Hejsa Lasse

Kan der mon blive en plads til mig også ?

Hilsen Steen



Ja selvfølgelig - du skal være velkommen ... jeg har selv lige været der ude idag, men benyttede ikke 200m (det er lidt over mit talent lige pt. )
Svar
#7
Super arangement, blev nødt til at melde mig ind ! Der er sgi da noget skydning på programmet !!!
Flinke mennesker [Big Grin]

Hilsen Steen
Svar
#8
Hej Lasse.

Det kunne da være meget sjovt at prøve,nu nåede jeg det ikke lige idag,men er det hver lørdag man kan skyde og skal man bare dukke op.?
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by bbs

Hej Lasse.

Det kunne da være meget sjovt at prøve,nu nåede jeg det ikke lige idag,men er det hver lørdag man kan skyde og skal man bare dukke op.?



Jeg ved i hvertfald der er næste lørdag også ... og nok også et par lørdage mere og du kan bare dukke op - jo flere jo bedre.

Det er en rigtig dejlig bane, med elektroniske skiver både på Buk og alm. skive til indskydning.
Svar
#10
Det lyder rigtig godt...Jeg har fundet noget inde på krak som hedder Vingsted 7182 Bredsten.Det ligger lidt syd for hovedevej 28 imellem Vejle og Vandel ved en lille by som hedder Ravning...Er det der banen ligger.?
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by bbs

Det lyder rigtig godt...Jeg har fundet noget inde på krak som hedder Vingsted 7182 Bredsten.Det ligger lidt syd for hovedevej 28 imellem Vejle og Vandel ved en lille by som hedder Ravning...Er det der banen ligger.?



Yeps - Viíngsted Centret
Svar
#12
Var en tur derover i går og det gik godt,så det er da helt sikkert ikke sidste gang.
Svar
#13
kom desværre ikke selv afsted igår pga. tømmermænd og hunkøn, men forventer at skulle ud og træne lidt igen næste weekend.

Hvad synes du om forholdene?
Svar
#14
Det var lidt større end jeg havde regnet med.Men ellers var det rigtig fine forhold.Det var helt sikkert ikke sidste gang jeg skal derop og brænde noget krudt af.Men når det ikke på næste lørdag desværre.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)