Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse
Køb af shotgun blanks fra USA (eller andre destinationer)
Jeg har lige fået et dejligt stykke tyrkisk valnød hjem fra Chiron(Hunterbid) i USA. Nedenstående billede viser, hvad pakken indeholdt.Foruden skæftestykket ligger et stykke forskæftetræ (2) samt nogle mindre stykker, som jeg har fået som kompensation for et tidligere kikset forskæftestykke.De sidste to skæfter, jeg har købt, har været: "comes with a matching fore-end" Begge gange er det kikset med forskæftestykket! Første gang var der dybe tørrerevner i stykket, og denne gang har man sendt et stykke, der på ingen måde matcher skæftestykket i kvalitet og udseende.Stykket med nr.1 kan heller ikke bruges p.g.a. tørrerevner. Jeg har skrevet et noget gnavent brev med nedenstående billede og har spurgt, om firmaet ville pege på et forskæftetræ på mit billede, som kunne matche skæftestykket.De beklagede og lovede straks at sende et nyt stykke.
Mit råd omkring indkøb af skæftetræ via internettet er, at man så vidt muligt skal holde sig til de stykker, hvor det fremgår af beskrivelse og billede at " fore-end is on the blank". Så ved man, hvad man køber.
[Image: DSC00901.jpg]
Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse - af Walnut - 25-04-2008, 12:07 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)