Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Jeg har ikke nogen "snittebog" i støbeskeen - men jeg synes det er synd at d'herrer IKKE har det. [Smile] Jeg tror interessen er til stede. Godt at du (også) har 100% styr på billedkvaliteten.

Jeg er miljøskadet, jeg skriver og redigerer og afhænger af at se mulighederne for nye skriverier - ikke bare mine egne. I dette tilfælde dokumenteres en proces på forbilledlig vis med masser af instruktive billeder. Billeder, der ikke siden kan laves om, hvis f.eks. opløsningen er for dårlig. Jeg var sådan set ikke ude efter "at profittere på jeres arbejde" eller noget andet "grimt", jeg ville blot minde om, at muligheden for senere at udnytte denne form for materiale i andre medier er til stede, hvis forudsætningerne for at gøre det - herunder billedkvaliteten - er på plads. Tag det som en kompliment. [Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Hej Høgh
Du har ingen skjult dagsorden. Du har fra start meldt rent ud med en idé, som ikke er fri for at være både spændende og lidt skræmmende for folk, der ikke tidligere har beskæftiget sig med udgivelser.Vi kan måske gøre det på et tidspunkt.I mellemtiden kan du pusle med en indholdsfortegnelse[Wink]
Tak iøvrigt for ros[:I] Det er godt brændstof på en håndværkers motor.
Mvh Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse - af Walnut - 01-05-2008, 02:29 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)