Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Kære Walnut

Angående snittebogen, så har du jo stort set allerede skrevet den. De smukke billeder og den vigtigste tekst kan vi se her på siderne. Så det er jo ikke meget der mangler. Måske et afsnit om det nødvendige værktøj og nogle specialafsnit hvor du tager særlige emner under behandling, f.eks. netskæring, valg og indkøb af råmateriale (træ)m.m. Emner hvor jeg fornemmer du har stor viden, som ikke lige har passet ind i beskrivelserne indtil nu.

Jeg tror det du mangler mest er en forlægger som kan alt det praktiske med opsætning, organisering m.m.

Gør det, så stiller jeg op i køen af købere [Smile]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.



Hej LasseScout
[:I]Nu er det lige før en halvgammel skæftesnitter, med grådlabile tendenser, piver et stykke. Alt, hvad jeg har lagt ind i Våbenværkstedet er jo tilgængeligt. Det har, som jeg tidligere har skrevet, hele tiden været min mening at hjælpe andre i gang.Det er sjovt for mig, og det er ansporende at fornemme interessen for mit arbejde.Jeg kan med rejst pande fortælle mine (alt) for mange kvindelige arbejdskollegaer, at mænd godt kan give ros. At få den ros herinde i Våbenværkstedet tæller selvfølgelig ekstra, fordi der færdes så mange kyndige.Det styrker skæfteselvværdet for en nybegynder som jeg
Du har i dit indlæg næsten lagt en drejebog for en omskrivning til en bog. Jeg har selvfølgelig overvejet tingene og er pt af den opfattelse, at det sjoveste er herinde at møde læseren i dialog, og at dagbogsformen er den rigtige for mig.
PS er indlægget skrevet fra Greenland?
Mvh Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse - af Walnut - 02-05-2008, 10:42 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)