Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse
[Image: DSC00950.jpg]
Engelsk skæfte- men uden dråber. Jeg har valgt dråberne fra. Jeg vil gerne bevare en del fra det oprindelige skæfte, og det bliver formen rundt om sidelåspladerne. Det er en enkelt indramning af pladerne, som jeg synes er klædelig. Der er iøvrigt også masser af"krydderi" på disse metaldele. Skarpe billedskærerjern er fortræffelige at kante med. De fjerner iøvrigt også hurtigt meget træ, hvis der er behov for det.Billedskærerjernet er et ud af 9, som jeg købte på en Ebayauktion.Sælger var en flink amerikansk billedskærer. De lå i en stor skindpung, der kan rulles sammen og snøres.Der er tale om håndsmedede japanske jern. De var næsten ubrugte og prisen var 1250,- . Jeg har senere mødt dem i en internetbutik, hvor prisen var 3000,- (+ told/moms). Jeg har nu vænnet mig til at bruge dem. De er modbydelig skarpe[}Smile] Da jeg fik dem, var de slebet/poleret skarpe.Da jeg tog dem i brug, fik jeg små snitsår efter berøring med hjørnerne. Jeg gruer for den dag, hvor jeg selv skal slibe igen. Der går formodentlig en rum tid.
Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse - af Walnut - 03-05-2008, 12:01 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)