Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse
[Smile]Hej.
Jeg havde overset nogle spændende kommentarer på s.9. Når man skejer ud med farver og skruer, som jeg har gjort vil det altid sætte noget i gang. Jeg har faktisk selv flere gange været i tvivl om, hvorvidt jeg skulle bevæge mig ind i ukendt område. Omvendt har jeg også lyst til at finde nye og gerne holdbare måder at stykke materialerne sammen på. Jeg er blevet mere dus med denne afslutning, men måske er problemet, at jeg lagt nye ting i, som måske skulle have været delt ud over et par skydere. Den Butt Plate [:I](Midway) jeg har ladet mig inspirere af er blot en metalkant fæstnet med 2 eller flere skruer og uden anvendelse af farvet kant. Den løsning, jeg mest hælder til som en afløser, er en Pink Ivory kant med indfældning af valnød i endefladen. Antallet af skruer ville formodentlig blive skåret ned til en foroven og en forneden.Pink Ivory kanten skulle have samme tykkelse som den nuværende valnøddekant. Dette ville blive et forenklet udtryk som alligevel ville være en markant brydning.
Rigtig godt at der er mange, der kommer med gode ideer. Det er inspirerende for en snitnisse, der periodevis vandrer i åndeligt mørke.
[Image: DSC01072.jpg]
Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse - af Walnut - 27-05-2008, 11:39 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)