Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Du har mødt tre medlemmer skriver du - herunder Kima og G.D. Og alligevel er du en overordentlig positiv bidragsyder herinde. [:0] Det tredie medlem må have efterladt et næsten guddommeligt indtryk og da jeg ikke erindrer, at JEG har mødt dig, går jeg ud fra at forummet har en reinkarnation af enten Budha eller J. M. Browning i brugerskaren. [Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



Nu ved jeg heller ikke hvem det 3de medlem er, men mon ikke det har været en jyde[8D],vi er jo nogle rare og sympatiske typer[^],GD er ganske vist importeret[}Smile], men han er ved at lære det, han mangler bare at komme af med den grimme accent[B)].
Nu indrømmer Høgh jo selv at det ikke er ham, det er vi nu heller ikke i tvivl om, det kunne jo skræmme hvemsomhelst, bortset fra farven kunne han godt nedstamme fra Sammy Davis jr og han var ikke for køn[}Smile][:o)][Big Grin]
@Walnut,rigtig hyggeligt at møde dig[^],mht. skyderen, virkeligheden overgår billederne[:p], tak for at jeg fik lov til at pille[:p][Big Grin].

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse - af Kima - 30-06-2008, 07:48 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)