Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
8x57JS ammo og såørgsmål ang. århus politi
#1
Jeg har erhvervet mig en 8x57JS, hvor kan jeg finde billig ammo til den henne?
Og så lige et spørgsmål ang århus politi, hvor hurtige er de til at sende våbentilladelser ud?
Svar
#2
Hej.
Sådan én har jeg også købt, jeg køber dem hos min lokale købmand og 20 stk koster ca. 100-120 kr. [Big Grin]

Det vi kan nå idag, er vi fri for at gøre imorgen
Svar
#3
Hej!

Ammo til din 8x57JS kan du købe i de fleste velassorterede jagtforretninger, men de er i reglen DYRE og ret svageligt ladet.
Nystrøm og Krabbe har et lille udvalg.

Måske er der en hjemmelader der kan hjælpe dig[Smile]
Hvor bor du sådan ca.?

Århus Politis våbenkontor er som regel ret effektivt, en uges tid+

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#4
Hvad er DYRE? Jeg bor i Lystrup, jager i Trige og arbejder i Todbjerg.
Svar
#5
Ja så er der jo ikke langt til hvor jeg residerer!

Mine unger går i børnehave og vuggestue i Todbjerg!

"Dyre" er: ca. 350,- for 20 stk [8D]JagtAmmo med 196 grains Alaska

Om et par uger har jeg igen Dies til 8x57Js, så kan jeg lade op til dig, men du skal have skudt dig til nogle tomme hylstre.

Nystrøm og Krabbe har vistnók stadig Norma JaktMatch ammo i 8x57JS der er til at komme til for penge.

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#6
De oppede sig sandelige inde ved politiet. Jeg aflevere mine ting derinde torsdag eftermiddag ved 15 tiden. og posten havde min våbentilladelse med idag lørdag. [Big Grin]
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Michael Lind Hansen

De oppede sig sandelige inde ved politiet. Jeg aflevere mine ting derinde torsdag eftermiddag ved 15 tiden. og posten havde min våbentilladelse med idag lørdag. [Big Grin]



Det er ikke at oppe sig.....[Wink]
Sidst jeg fik fornyet diverse tilladelser, afleverede jeg dem ved den flinke politimand torsdag ca. kl. 13.
Fredag med posten kom tilladelserne[Big Grin][Big Grin], med alle de rettelser jeg havde ønsket[^][^][^]

Det kalder jeg s** service!!![Smile][Smile][Smile]

PS normalt er det nok at sende en fax, så virker det også[Wink]
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#8
Det er ikke at oppe sig.....[Wink]
Sidst jeg fik fornyet diverse tilladelser, afleverede jeg dem ved den flinke politimand torsdag ca. kl. 13.
Fredag med posten kom tilladelserne[Big Grin][Big Grin], med alle de rettelser jeg havde ønsket[^][^][^]

Det kalder jeg s** service!!![Smile][Smile][Smile]

PS normalt er det nok at sende en fax, så virker det også[Wink]

[/quote]
Kald det at oppe sig, eller kald det service. Jeg mener bare at det er en embedsmand der godt ved at han er til for os, og ikke omvendt.

Med jægerhilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by 375ras

Det er ikke at oppe sig.....[Wink]
Sidst jeg fik fornyet diverse tilladelser, afleverede jeg dem ved den flinke politimand torsdag ca. kl. 13.
Fredag med posten kom tilladelserne[Big Grin][Big Grin], med alle de rettelser jeg havde ønsket[^][^][^]

Det kalder jeg s** service!!![Smile][Smile][Smile]

PS normalt er det nok at sende en fax, så virker det også[Wink]



Kald det at oppe sig, eller kald det service. Jeg mener bare at det er en embedsmand der godt ved at han er til for os, og ikke omvendt.

Med jægerhilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber
[/quote]
At oppe sig er, når den flinke kvindelige våbenkontorpolitidame tager overarbejde og holder åbent 45 minutter over lukketid, for at jeg kan nå at få min riffeltilladelse inden bukkepremieren.....og jeg får den med med det samme, fordi jeg har mål og oplysninger med derned...[Big Grin] Hun står altid på pinde når man kommer og fortjener egentlig en stor æske chokolade![Smile]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)