Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skind som tæppe
#1
Hejsa

Nu er mine trofæer fra Sydafrika endelig kommet hjem efter at bla speditøren havde forputtet kassen i Johannesburg Lufthavn i et par mdr osv[}Smile]

Blandt andet er der et zebraskind som jeg rigtig godt kunne tænke mig at have liggende på gulvet, men jeg er i tvivl om hvor meget trafik sådan et skind kan holde til.. Der er ikke tale om unger der leger på det og det kommer heller ikke umiddelbart til at ligge hvor der bliver gået meget... er der nogen der har lidt erfaringer med det?

Jimmy

17 HMR, 30.06, 416 Rigby
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Jimmy

Hejsa

Nu er mine trofæer fra Sydafrika endelig kommet hjem efter at bla speditøren havde forputtet kassen i Johannesburg Lufthavn i et par mdr osv[}Smile]

Blandt andet er der et zebraskind som jeg rigtig godt kunne tænke mig at have liggende på gulvet, men jeg er i tvivl om hvor meget trafik sådan et skind kan holde til.. Der er ikke tale om unger der leger på det og det kommer heller ikke umiddelbart til at ligge hvor der bliver gået meget... er der nogen der har lidt erfaringer med det?

Jimmy

17 HMR, 30.06, 416 Rigby



Du kan nok godt forvente 10 års almindelig slid.

Og så kan du jo bare skyde en ny (som min første PH sagde)[Wink]

[IMG] http://i79.photobucket.com/albums/j149/B...nt/spy.jpg[/IMG]
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#3
Hehe, glimrende....
Har også bestilt en tur i 2009, så jeg kan jo bare stille og roligt opbygge et lager[Wink]

17 HMR, 30.06, 416 Rigby
Svar
#4
Efterson det har ligget i Johannesburg og tørret lidt, og jeg går ud fra at der ikke er halve eller hele zebraer tilbage på skindet - så holder skind normalt meget godt.

De fælder lidt til tider, og hvis du ellers lader være med at give den store tur med KIRBY-støvsugeren med vibrerende mundstykke, så holder det sikkert de 10år +.

Mange bruger rensdyr og sælskind heroppe - som dog er let garvede.
Og de holder fortrinligt til de bliver umoderne. (hvilket de sjældent bliver heroppe faktisk)

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#5
Skød Zebra i Sydafrika i 2003, så det har ligget på mit gulv fra foråret 2004. Der bliver gået på det hver og det kan overhovedet ikke ses.

Men jeg syntes at det lyder meget godt med at det holder 10 år, og så kan man jo bare tager derned igen og skyde en ny...[Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)