Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
damn nice mounts..aye
#1
[:p][:p][Big Grin]

[Image: zjz66e.jpg]

Happiness is.....venison and eggs for breakfast.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#2
Det ligner sgu en finskytteriffel fra grønland!

Mvh

Michael
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Otterup

Det ligner sgu en finskytteriffel fra grønland!

Mvh

Michael



rofl

mvh

rekylling

[Image: REKYLLING.jpg]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Otterup

Det ligner sgu en finskytteriffel fra grønland!

Mvh

Michael



De har nu aldrig taget det så tungt med mærkevare der oppe [Big Grin]

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Tror du os på nisser?
Mvh
Christensen
Svar
#5
Det er da vist en original VVS montage, i rustfri til og med.[Big Grin]

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#6
Jeg hælder til at det er en dyrlæge der har monteret kikkerten...[Wink]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Damn[xx(], hvis nu man var gået i den lokale Jem og fusk og havde ofret en 5er istedet for at købe Optilock, Weaver og Leupold i dyre domme, så kunne man have fyret differencen ud gennem piben istedet[:p]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Damn[xx(], hvis nu man var gået i den lokale Jem og fusk og havde ofret en 5er istedet for at købe Optilock, Weaver og Leupold i dyre domme, så kunne man have fyret differencen ud gennem piben istedet[:p]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.



Netop! Hvad skal man bruge sving montage til når man har en skrutrækker? [Wink]

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Tror du os på nisser?
Mvh
Christensen
Svar
#9
Hvad mener du Max ? Skal jeg føle mig truffet ??

Det er jo en luksusudgave den der. Jeg ville nok have brugt galvaniserede ringe istedet for rustfaste, og man kan altså også godt klare sig med et spændebånd istedet for hele to !!!

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#10
Hvorfor dog være så besværlig m. skruetrækker osv osv... Brug 2 strips istedet [8D]

Takleberry

[Image: 24092007003.jpg]

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#11
Jeg mener klart at vejen frem må være Velcro !

Så kan man også nemt flytte kikkerten fra våben til våben [Big Grin]

/Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Hvad mener du Max ? Skal jeg føle mig truffet ??

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.



Nej Lasse, det kunne aldrig falde mig ind, da du ikke er den eneste "vet" her på sitet...[Wink]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#13
Nåå, så er jeg mere rolig.

Jeg har jo haft et par spørgsmål ang. montager her på sitet, så det kunne jo være. Tror nu alligevel ambitionsniveauet er lidt højere end det illustrerede [Big Grin][Big Grin][Big Grin].

Jrexa, kan du ikke komme afsted med at scanne den der forside fra Pinniarneq (fangstinformation) 1995 ? der var en montage af sejlgarn som virkelig var "State of the art". Jeg har bladet, men jeg har ingen scanner.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#14
Den er nok mere stabil en en original Blaser montage!

Lille
Hilsen Lille

Svar
#15
Blasers montager har jeg aldrig hørt noget dårligt om! [Smile] Og det var ikke en opfordring til at hitte på noget!

Bortset fra det, så ser vi da af og til også nogle ret festlige lig, der har været i aktivt brug i den stand, de på sørgelig vis befinder sig i. Lim,, snøre, ståltråd og som her de klassiske spændebånd er mere udbredte i bøssemagerfagets forgård til Helvede end man umiddelbart tror. Jeg har bl.a. set en drilling, hvor kugleløbet var limet på og fikseret i enderne med hegnstråd. Den havde utvivlsom skudt sådan i mange år.

Selv mistede jeg engang skruen der fastholder den forreste kikkertring på en Ruger i .300 WM under en jagtrejse. Dette blev udbedret med en ordentlig klat to-komponent epoxy og indskudt på ny. For sjov skyld brugte jeg riflen på bane, da jeg kom hjem og skød langt over 100 skud uden problemer inden jeg udbedrede skaden på sober vis.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Blasers montager har jeg aldrig hørt noget dårligt om! [Smile] Og det var ikke en opfordring til at hitte på noget!

Bortset fra det, så ser vi da af og til også nogle ret festlige lig, der har været i aktivt brug i den stand, de på sørgelig vis befinder sig i. Lim,, snøre, ståltråd og som her de klassiske spændebånd er mere udbredte i bøssemagerfagets forgård til Helvede end man umiddelbart tror. Jeg har bl.a. set en drilling, hvor kugleløbet var limet på og fikseret i enderne med hegnstråd. Den havde utvivlsom skudt sådan i mange år.

Selv mistede jeg engang skruen der fastholder den forreste kikkertring på en Ruger i .300 WM under en jagtrejse. Dette blev udbedret med en ordentlig klat to-komponent epoxy og indskudt på ny. For sjov skyld brugte jeg riflen på bane, da jeg kom hjem og skød langt over 100 skud uden problemer inden jeg udbedrede skaden på sober vis.


Nå, er du også dyrlæge? [Big Grin]

MVH Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#17
Næ - men det forhindrer mig ikke i at behandle syge dyr - med forhåndenværende midler [B)]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]
En vis grad af ironi kan være indblandet i ovenstående indlæg.
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#18
Puha, det der med at behandle syge dyr er ellers svært. Jeg er sq aldrig blevet rigtig god til det [xx(]

MEN JEG KAN GODT MONTERE EN SIGTEKIKKERT !!!

(En vis grad af ironi kan OGSÅ være indblandet i ovenstående indlæg).

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Puha, det der med at behandle syge dyr er ellers svært. Jeg er sq aldrig blevet rigtig god til det [xx(]
MEN JEG KAN GODT MONTERE EN SIGTEKIKKERT !!!
(En vis grad af ironi kan OGSÅ være indblandet i ovenstående indlæg).
Venlig hilsen Lasse


Skal vi så forstå det med modsat fortegn [?] [Big Grin]

MVH Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Jeg hælder til at det er en dyrlæge der har monteret kikkerten...[Wink]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]



Nix

Det er en schweisshundefører der kunne bruge lidt træning til hunden og kilometerpenge.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)