Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
våben hjem fra usa
#1
Er der nogle der i dette forum der kan fortælle mig hvordan jeg køber et våben i usa, med de rigtige tilladelser, og selv fragter den hjem med fly "cargo" jeg er i usa ofte, så den side af sagen er ok.
mvh
silver fox
Svar
#2
Hej Silver Fox,velkommen her på siden. Prøv oppe i højre hjørne i "search" feltetat skrive eks. import fra usa, så vil der med garanti komme noget du kan bruge.

petoni

"One shot--one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#3
Jeg tror ikke du kan kobe et vaaben af nogen art i USA som ikke bosiddende. Jeg bor i Canada, og det er ikke muligt for mig at kobe et vaaben i USA med mindre jeg gor det privat. En forhandler vil straks slutte handelen i det ojeblik han er ved at udfylde papirene og kommer til bopal..............Ja, selv i USA er der papirarbejde ved kob af vaaben, ikke at forveksle med tilladelser.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#4
Hej, det er frit fra hukommelsen, som jeg husker det da en bekendt boede i USA.
Du skal vist nok have været bosiddene i 6 uger for at kunne købe våben i en butik. Efter ordreafgivelse så går der vist nok 6 dage før du kan hente dit våben. For at tage det til Dk så kommer fortoldningshammeren og den slår så hårdt at det ikke kan betale sig at købe våben i USA. Hvis du er bosiddende så kan du efter at have ejet våbnet i 6 mdr, frit tage det med til Dk når du flytter hjem, uden at det skal fortoldes.

mvh

rekylling

[Image: REKYLLING.jpg]
Svar
#5
Den går ikke længere, lovligt, det kræver en export tilladelse og der er en del papirarbejde involveret, og det med at ha været bosat i et vist antal dage og hente den senere er totalt forakelligt fra stat til stat. Efter 9/11 er det blevet meget svært at handle for en ikke amerikaner, du skal bla. kunne bevise at du er LOVLIGT bosat i landet og det er du kun hvis du har en opholds tilladelse eller et permanent alien visa også kaldt "green card" mit råd er at enten glemme det eller finde en forhandler i USA som gider papirarbejdet, om importere det lovligt.
Mvh.
Leif R.

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#6
1000 tak
Citat:quote:

Originally posted by petoni

Hej Silver Fox,velkommen her på siden. Prøv oppe i højre hjørne i "search" feltetat skrive eks. import fra usa, så vil der med garanti komme noget du kan bruge.

petoni

"One shot--one kill"


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)