Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nye Bøffel Jagt DVDer
#1
Jeg har udnyttet at een US$ står i 4,90 Dkr.

"MOUNTAIN BUFFALO"
Wilderness Hunting in Tanzania

En 61 minutters film lavet af Reinar Josch om bøffeljagt i højland/bjerge i Tanzania.(Han har været PH på en af Hunters Video’s film fra Tanzania). Det er et minimalt budget film m. meget håndholdt kamera uden at være for dogmet, filmen opleves nærmest som den anden riffel på en 1:2 jagt. Al jagt foregår i bjerge og på højslette med udgangs punkt fra højt liggende lejr. Jeg oplever filmen som spændende og realistisk, dog fatter jeg ikke hvorfor bøffel nr. 3 skulle skydes.
Den danske kommentator er der lidt for meget slæbende/flæbende og får det lidt idealistiske indhold til at lyde lidt for ”grøn plat”. Original teksten på engelsk er udmærket og oversættelsen af Natasha Illum Berg er meget loyal med både tekst og indhold. Så vidt vides har bøffel/bøffel jagt fundet en blød plet hos både Natasha og Reinar.

Pris 30 US$[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

"BODDINGTON ON BUFFALO 2"
The Future Is Now

Masser af action på små separate klip. Alt den ”footage” som ikke var med i nr. 1 DVD. En stor hyldest til den afrikanske trekker. Man ser bla. den nye Hornady 375 i brug. Så går Craig Boddington mod sit tidligere princip at medtage et klip af en angribende bøffel, oven i købet en ko.
Yderligere, omfatter filmen en debat forum bestående af ældre PH’er om hvad en trofæ bøffel egentlig er og mest hvad det ikke skal være! Selve Hr. Harry Selby er blevet spurgt hvad en god bøffel er. Konklusion går stærkt i rette med eksisterende målesystemer.
Så er der de normale reklamer som disse film skal indeholde.
God underholdning i en agurke tid.

Pris 40 US$[Big Grin][Big Grin]

Det er en højere form for selv pineri

Hav en god dag Thorlak

https://www.safaripress.com/product.php?...302&page=2
https://www.safaripress.com/product.php?...302&page=1

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)