Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NY BØSSE
#1
ÆRRDE FORMÆND
JEG STÅR OG SKAL UD KØBE EN BØSSE MEN JEG VED IKKE HVAD JEG SKAL KIGGE EFTER DET ENEST JEG VED ER DET SKAL VÆRE EN O/U 12/70+ PRIS MAX 3000,-

HÅBER I KAN KOMME MED GODE FORSLAG

MIK THE BOSS
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#2
IKKE FOR AT SKUFFE DIG, MEN MEDMINDRE DU VIL SKIFTE PÅ ET SENERE TIDSPUNKT SKAL DU HOSTE OP MED LIDT MERE.

HVIS DET ER UDELUKKET, ER DER FLERE GAMLE BAIKAL´ER SOM SAGTENS KAN HOLDE I MANGE ÅR.

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Sssshhh! Lad være med at ”RÅBE” så sent om aftenen. [|)]

mvh.
Swift
Svar
#4
JEG HAR EN TIP-TOP BAIKAL OU'ER SOM DU KAN FÅ FOR ET PAR TUSIND!!!!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Det er korrekt for 3K får du ikke meget i en o/u men derimod er der meget at vælge imellem i kvalitets brugte sxs!!og så kan du jo senere købe det du virkelig ønsker dig, der er bare ikke een o/u jeg vil bære på til den pris[V][V][xx(]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#6
MIK - du får lige en PM.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
hej formænd
der er en grund til det skal være en ou, jeg har en s/s og jeg kan ikke ramme med den, men når jeg skyder med min far's o/u er det lige før jeg kan ramme med lukket øjne og jeg fatter det ikke for jeg har fået tilpasset min s/s hos en bøssemager

høgh:
du kunne tage den med på messen i odense[:p][:p]
er lidt intresset[:p]

claus:
jeg har ik modtaget nogn pm endnu
men jeg venter da gerne

mik the boss
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#8
Hejsan,

Har du kigget på: http://www.lauritz.com auktions siden under våben [?]

Der er et par O/U til mindre end 1500kr...pt.
Svar
#9
Har sendt igen.
Prøv lige at sende en til mig hvis du ikke modtager - nå du får den lige her:

Jeg har en spritny Baikal O/U, singeltrigger, løbsvælger, ejektor, udskiftelige chokes (5 stk. medfølger), 76 mm. kammer så den kan skyde med de hurtige Jaguar patroner, aldrig pakket ud, ligger i original æske. (præmie fra flugtskydning).

Der er ingen tvivl om at Baikal er et rigtig stærkt gevær som kan holde i en menneskealder og mere til. Geværet her er desuden med et rigtig flot skæfte.

Pris i butikken 4300,-

Sælges for 3000,-

Mvh.

Claus Petersen

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)