Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sako 75 stainless 25/06?
#1
Hej forum.[Smile]
Jeg er blevet tilbudt en sako 75 ss i cal 25/06! Det var planen at den skulle indgå i en byttehandel, men hvad er en brugt sako 75 egentlig værd i dette kaliber?[8D]
Sælger forlanger 9000 kr i ren handel, hvilket jeg syntes er alt for meget, da den har nogle tydelige ridser i skæftet!Kaliberen er jo ikke just hyldevare i den lokale grejbiks![8D]
Svar
#2
På auktion ville jeg forvente en salgspris i omegnen af 6000,- kr, hvis den bortset fra ridserne er pæn.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
en 25-06 i rustfri med syntetskæfte kan kun være billig (uanset pris)[Big Grin][Big Grin]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
6-7000 kr afh. af stand.

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#5
Det var også deromkring den skulle ned, hvis den skulle bo i mit våbenskab.[Smile]
Havde egenlig først tænkt at den skulle byttes med min 3 år gamle sako 75 i 243win, men med 9000 kr i ren handel vil han jo nok have en del penge i bytte??[B)][B)]
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by ultra light

Det var også deromkring den skulle ned, hvis den skulle bo i mit våbenskab.[Smile]
Havde egenlig først tænkt at den skulle byttes med min 3 år gamle sako 75 i 243win, men med 9000 kr i ren handel vil han jo nok have en del penge i bytte??[B)][B)]



Eller også ville han grine hele vejen hen i våbenskabet med sin dejlige SAKO 75 i 243win... [Wink]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Ja jeg er også noget i tvivl, når jeg kan få en ny 6,5x55 til 11000!!Der er vel ikke meget forskel i rekyle?[:I]
Der er derimod stor forskel i prisen på ammunition. Så hvis sælger ikke tager sig sammen så bliver det nok mere en NY 6,5x55!![Big Grin][Big Grin]
Svar
#8
Hej

Sådan et hurtigt spørgsmål. Hvad skal din nuværende Sako Hunter 243 så koste i ren handel ?

mvh

AE
Svar
#9
Har lige solgt en sako 75 SS i 7mm rem mag, med et par små ridser i skæftet, til 6500.

Med lidt held kan man prutte en ny ned til 9000.

Mvh Søren
Svar
#10
Kjeldsen har du solgt den her på forummet???[:0]
Hvis du har, ærgeligt jeg ikke så annoncen.[8)][8)]
Nå, man skal ikke græde over spildt mælk, tænk hvis det var øl.[Big Grin]

Colt AR15: min 243win er ikke til salg før jeg finder en erstatning for den.Der skulle jo nødigt gro mos på den tomme plads i våbenskabet.[Smile]
Jeg vil primært af med den, fordi 243win ikke lever op til mine forventninger til råvildt.[:I]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)