Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reklamefremstød for danske jagtrejsende!
#1
Internettet er et stort fremskridt for demokratiet. Det muliggør at alle - høj som lave - kan komme til orde. Her er en tre-fire stykker, der kalder sig jagtrejsende, der i ro og mag ser frem til deres næste tur til Polen. Gad vide om udenforstående efter at have læst dette tror, at de pågældende sætter en form for standard for danskere, der rejser ud på jagt?

http://www.jaegerliv.dk/debat/viewtopic.php?f=41&t=2136

P.S. En god test af effekten af indlæg som ovenstående kunne være at præsentere sin svigermor for en udskrift en uges tid inden en Polenstur - uden at sige noget i øvrigt.

[xx(]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
En samling blødninge![}Smile]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Er begrebet moderator ikke opfundet på det site?

Tak for kaffe, siger jeg bare, [xx(] håber virkelig ikke de har nogle partnere de har lovet noget, for det er da egoisme af værste skuffe ...

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Der er intet der stinker værre, end to tomme hylstre man har bommet med ...
K&B Claxel Wink




Svar
#4
Tak for kaffe[:0] Troede neandertalerne var uddøde. Det er da vist på høje tid at der

kommer en flok moderatorer på det forum. Hvad folk laver af den slags når de er afsted

hjemmefra, burde aldrig komme frem på den offentlige debat. Ville ønske at de er gift

og at deres koner læste det. Min synes da bestemt ikke at det er betrykkende at læse

sådan en spand l..t [}Smile] Hendes kommentar var da også, at hun håbede ikke at alle jægere

var sådan når de var hjemmefra. Og især ikke mig. Jeg er rasende[}Smile]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#5
idioter af værste skuffe.
jeg har et privat håb om at der sker disse karikaturer noget alvorligt.

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Når man læser sådan en gang barnligt pladder bliver man bare så glad for vores forum..........
Jeg håber ikke der er for mange ikke-jægere der læser på det forum,for det er da lige vand på jagtmodstandernes mølle[V]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Hvor er I dog hellige..!

Hvis man ikke kan forstå ironien i deres indlæg, og læse hvad det egentlig er de skriver mellem linjerne, hvorfor så kommentere?

Det er sku janteloven når det er bedst!
Svar
#8
"Forstå ironien"? Indrømmet: Det eneste jeg kan se imellem linierne er forfatternes IQ (=0), men jeg er også en sur gammel mand (ligesom dem der bestemmer). Prøv at vise din mor den pågældende tråd - og se om hun ser "ironien", som du kalder det. Det pågældende materiale er - ligesom alt herinde - fuldt offentligt. Det kunne såmænd lige så godt blive viderebragt på Naturfredningsforeningens hjemmeside - eller i Ekstra Bladet for den sags skyld.

Jeg er da rygende ligeglad med, hvad indlægsskriverne laver i deres fritid. Men jeg er lidt beklemt ved offentlige tråde som den pågældende, hvor der stort set ikke gives udtryk for andre holdninger end de mildt sagt hjernedøde, der præger tråden. Det får jægere til at fremstå som lallende idioter for udenforstående - og det kender jeg da mindst fire, som ikke er [Smile]

Bortset fra det, er emnet da underholdende.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Jeg tror desværre ikke at der er så meget ironi i de indlæg.
For mig at se, så er der en rød tråd igennem de fleste indlæg på omtalte side.
Svar
#10
Men ingen nævner prostituerede!! Det er da bare en gang drengerøve der glæder sig til en tur til Polen.. Og hvis man både kan score og smage deres øl så er det vel bare en bonus oven i en fed jagtrejse!
Svar
#11
Hvorfor snakker du pludseligt om prostituerede??? Hvad har det med sagen at gøre????

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#12
@Thomasms
tone, ordvalg og platheder på det plan har ingen berettigelse på et jagtforum og heller ikke mellem ordentlige jægere.
hvis der var en lille smule fornuft skulle disse idioter smides ud af et forum der er til offentlig beskuelse.

jeg ser ikke nogen som helst form for ironi eller morsomheder i deres indlæg.

jeg ser heller ingen jantelov i at udtrykke væmmelse over disse "heltes" bræk.

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#13
[Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#14
Udover det er "humor" af ret sjoffel karakter, som man kan have sin mening om synes jeg ikke de signalere at være dårlige repræsentanter for jagt.

Herinde kør der jo også humor af den ret grovkornede slags fx denne tråd http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=11291 og mange andre.

At min forståelse af humor ikke er den samme som deres gør jo ikke nødvendigvis dem til dårlige repræsentanter for jagt.

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Tror du os på nisser?
Mvh
Christensen
Svar
#15
Nej ingen nævner prostituerede, men hvorfor væmmes I så over deres debat? Må man nu ikke tage på jagt OG være sammen med kvindmennesker? Når nej, det står også i de 10 bud.. [xx(]

@STROM

(Med chancen for at blive smidt ud, fordi min mening ikke er efter moderatornes)
Skal alle være noble og fine herre, og snakke rigsdansk for at gå på jagt? Det er ikke alle der tager på jagt KUN for jagtens skyld! Hvis jeg skulle på jagtrejse, ville jeg da også tage i byen og møde de lokale, og hvis man møder et kvindfolk så er det da kun en bonus!

Ingen morsomheder i deres debat? Så må du da se ualmindeligt dystert på livet!
Svar
#16
Et enkelt citat ( Et svar til en gæst der ironisk bemærkede, at de pågældende var tvivlsomme reprænsentanter for danske jægere):

"ja vi er gæst
og du bliver super ideal at se på som den første udstoppet person for jeg skyder snart vat i røven på dig eller presser det så meget ned i halsen på dig du bliver kvælt
jeg hader folk så meget der ikke gør sig til kende
du er en stor forbandet tøsedreng
der skulle have skudt hovedet af

jihaaaaaaaaaaaaar"

Grovkornet humor? [:o)][:0][V]

Mht. om de er repræsentanter for jagt: Lad ti ikke-jægere se tråden og spørg dem, hvad de mener. Jeg er ret sikker på, at stort set alle fatter, at det er "jægere", der skal på jagtrejse til Polen.
Hvem ved hvem der kommer ind på sådan en tråd efter en uskyldig Google søgning: En skrivelysten journalist eller måske en skoleklasse, der har emneuge om jagt?[xx(]

@thomasms: Jeg tror ikke du fatter pointen her. Det er sådan set ikke noget problem at en flok danskere benytter jagten som undskyldning for at udleve deres seksuelle fantasier langt væk hjemmefra. De må de sådan set selv om (sålænge jeg slipper for at skulle med). Problemet er, at når det offentliggøres, som det sker her, så er det som ULG skriver vand på jagtmodstandernes mølle. Hvis nogen skulle forledes til at tro, at en jagtrejse i første række handler om f.... og bajere ("jægerne" nævner jo ikke, at de glæder sig til at komme på jagt) så har danske jægere ikke ligefrem taget kegler.
Mange fatter ikke, at internettet er 100% offentligt tilgængeligt. Et budskab her kommer lettere ud end hvis du skriver "FI..." med to meter høje bogstaver på din facade.
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#17
I mine øjne er dette citat egentligt værrer.

"fuck jeg glæder mig til den dag jesper kan finde jeres ip addresse
så er i nemlig færdige "
Svar
#18
Tjaaeeeh, man kan vel sige at IQ´en ligger usædvanligt lavt.

Kort sagt åndsamøber og analfabeter[V] (sorry)

MVH Schönauer

[Image: free-fighting-smileys-577.gif]

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.
[Image: p----blaser.jpg]
Tikka M65 9,3x62 m. M@Xaport
Tikka 695 Allweather 30-06
Mannlicher Schönauer M72 5,6x57
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#19
Jamen Høgh, hvis det er fordi du ikke vil have at ikke-jægere læser deres debat, hvorfor har du så spredt deres lille ukendte debat ud på dette forum også.. Nu er chancen altså dobbelt så stor for at man får hit når man googler rundt..

Jeg kan da godt forstå hvis det ikke er din humor, men hvorfor skal man i DK altid være så hellige, og absolut udgive sin mening om dette offentligt.. Hvis du har så meget imod deres debat, så lav da et indlæg i en sober tone, hvor du forklarer dem lidt om hvad din holdning til deres debat er.. Det er da meget mere effektivt end at publicere din holdning herinde på VTF..
Svar
#20
jeg må tilstå at jeg har ondt af dig hvis din humor er på plan med disse polensturister

om vi altid skal være hellige? tja det skader ihvertfald ikke vores chancer for at bevare jagten i Danmark, at vi prøver at højne standarden.
her mener jeg ikke tweed og slips, men sober opførsel, ordentlig jagtudøvelse, sikker og træfsikker våbenbehandling

Ingen morsomheder i deres debat? Så må du da se ualmindeligt dystert på livet!mvh
det er muligt, men jeg er nok lidt nærtagende når en interesse jeg bruger en hel del af mit liv på, trækkes ned på et sådant plan

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)