Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skydebaner - Hvor
#1
Skydebaner i DDS regi, kan søges på: http://skydebaner.skytten.dk/searchByZip.aspx

JPL
JPL
Svar
#2
Det var godt nok et intrresant link. hvordan er reglerne for skydning på disse baner?
Må man skyde med sin jagtriffel?
Må man skyde med sigtekikkert?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Ikke de steder hvor jeg og en af mine kammerater har spurgt. Op til max. 6.5X55 og ingen kikkert tilladt=ikke interessant, det ville dog hjælpe på jægernes træningsmuligheder hvis disse baner kunne bruges af jægere også. Måske et emne at tage op når den næste omgang raslen med sablen om anskydninger blusser op. DDS er nok bare mindre interesseret i at dele deres faciliteter med andre.

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#4
problemet er også at man skal holde styr på at "jægerne" ikke medbringer blødnæset ammu. Vi har elektronisk markering. Sidste år var der en "jæger" som ramte rammen og dermed ødelagte noget af elektronikken - det var ikke populært...

Sidste år til DM på Ulfborg var det elektroniske tændt og vi skød 200 og 300 m - men jeg mener at det blev forbudt at skyde på et tidspunkt... kender dog ikke årsagen - men de var vel bange for at der imellem os var nogen som ikke kunne ramme skiverne....

"Det eneste , der er kedligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)