Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#%#5(&% Møghvalp
#1
Jeg er rystet og samtidig lidt stolt(noget har jeg gjort rigtigt[^]), min 16årige knægt havde lige noget han skulle vise mig, det var nogle links som en kammerat havde sendt, knægtens kommentar var :Hvis det her er ægte skal du se verdens største idiot, havde jeg været betjent havde jeg ikke fundet mig i det.
Jeg må indrømme at min respekt for politiet er vokset, de 2 her må være DKs mest tålmodige.

Møghvalp

Han fortsætter

Og fortsætter

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#2
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin] Jeg kunne ikke holde til mere da jeg nåede halvt igennem nummer to.

Måske Politiet kunne bruge materialet, når de skal hverve nye aspiranter til politiskolen??? Hvis tålmodighed er en dyd, så er disse to betjente verdensrekordholdere i dydighed! (Mand!) Deres irritationstærskel er fænomenalt høj.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Ret sjovt, dette link er lige over indlægget moving target. Get the hint ehh.

mvh

rekylling

[Image: REKYLLING.jpg]
Svar
#4
Hvis jeg havde været betjent i denne situation, havde jeg 100% sikkert fundet noget i bilen [^]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Yes Mand[8D]
Hvis jeg var betjent; og havde set, han kørte over for gul, ja så havde jeg helt sikkert set RØDT [Big Grin][Big Grin]

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#6
Magen til fladpandet jalla skal man sq lede længe efter...

ahemmm... havde han været dansker var han også en fladpande...[Wink] bare lige for god ordens skyld[Big Grin][Big Grin]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Mon de to betjente har givet tilladelse til, at filmen er lagt på nettet. Hvis jeg ikke tager fejl, skal en sådan tilladelse foreligge, ellers er det en sag for Politiet [Big Grin]

mvh Lars

P.S. Jeg synes, at jeg ind imellem har besværlige kunder, men det er dog intet sammenlignet med dette.

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#8
Man ku jo sende et link til it-kriminalitet-mail-boksen... [Wink]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#9
Det er vist noget med persondataloven.

mvh

rekylling

[Image: REKYLLING.jpg]
Svar
#10
Der er da ikke noget at sige til at visse befolkningsgrupper mister respekten for politiet, når det accepteres at sådan en ”Butnak´s ” kan slippe godt fra den opførsel.

Næ! – en gang knippelsuppe, det er sku hvad han trænger til! Og mobiltelefonen med optagelsen – den kunne jo blive væk i tumulten. [8D]

Swift
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Swift

Næ! – en gang knippelsuppe, det er sku hvad han trænger til! Og mobiltelefonen med optagelsen – den kunne jo blive væk i tumulten. [8D]


Den mulighed er ikke tilstede Swift, men han kan faktisk blive straffet for sådan en opførsel - man skal tale pænt til ordensmagten.
Vi kan dog sagten blive enige om, at den unge mand trænger til en overordenlig fast hånd.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#12
Re. Moghvalp. Det ville aldrig finde sted her. For det forste ville han vare blevet bedt on at slukke for telefon/cameraet, eller det ville vare blevet slukket for ham! For det andet ville man aldrig kropsvisitere manden uden forst at givet ham haadjern paa, og lagt ham hen over koleren paa politibilen, og man ville ALDRIG som vist begge betjente staa med ryggen til og rode i hans bil. Han ville forst have varet bragt paa bagsadet, i haandjern, af politibilen.
Bare fordi man er lagt i haandjern, er man ikke nodvendigvis arresteret, det kan gores for hans egen beskyttelse, og saa frigiver man ham bagefter................uden undskyldninger af nogen art.
Men oretaver som Swift foreslaar ville have varet helt paa sin plads.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#13
Ahem Gentlemen - velkommen til opførslen hos mange af de "kulturberigende elementer" når de møder ordensmagten.

Men for mit vedkommende var han altså ikke nået længere end sin dogmefilm nr. 2 - DER var festen sluttet.... BRAT [Big Grin]

Mvh Takleberry

.[Image: sporter-1.jpg]

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#14
Ja, han er godtnok for viderekomne den dreng. For mit vedkommende tror jeg nok mit temperament er mere til at grine højt af idioten, end til at begynde at slå på ham. Men der er en ting jeg ikke forstår;

Det ser ud til at første gang han stoppes, får han en bøde for at køre uden kørekort. Anden gang får han en bøde for at køre over for gult. Men må man godt sætte sig ind i bilen og køre videre hvis man ikke har kørekortet med ? Burde han ikke gå hjem efter kortet før han kører videre ?

Det kunne edderm¤#&!me se sjovt ud hvis de to betjente stoppede ham tredje gang og gav ham en bøde mere for at køre uden kørekort [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Jeg synes de to betjente fortjener en medalje for deres opførsel. De får tjecket for spritkørsel, stoffer og hælervarer. De får ham givet to bøder, og de krummer ikke et hår på drengen selvom han så rigeligt havde fortjent det. Får han klip i kortet nu ? (har ikke boet i DK mens det system har været indført), hvor meget skal der til?

Edit: Hov, der var lige en ting mere der slog mig: Hvordan havner disse klip på nettet ? Eftersom Mr. Brain Dead optager dem med sin mobiltelefon må han jo selv have lagt dem ud! Kan idioten virkelig ikke se, at den eneste der er til grin her er ham selv ????

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#15
Jeg prøvede at se filmene - men jeg holdt ikke til hans stemme....

Ja eller den måde han talte.....[Sad]

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#16
Det MÅ da være konstrueret "for sjov".Der kan da ikke være,bare een eneste betjent,der vil finde sig i sådan en omgang mundlort!!!!!!! For ind i h...... en idiot at høre på[xx(][xx(][}Smile][}Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#17
At de ikke har taget ham med på stationen endnu forstår jeg ikke. Han må da have givet dem rigeligt lejlighed til at finde en undskyldning for lade ham side mindst en nat. Så vidt jeg husker røg en af mine kammerater en nat i detensionen for en hel del mindre.

Hvis han ikke kan lide lugten i bageriet kunne han jo smutte et andet sted hen... Helst meget langt væk og et sted jeg ikke kommer til at besøge.
Mvh
Christensen
Svar
#18
Mage til dum Jalla skal man da lede længe efter[}Smile]
Lidt psykolog hjælp ville vist ikke skade, men det offentlige kommer nok til at betale lige rigeligt for det. Det må blive en langvarig behandling[Big Grin]

Hvis det var min knajt der havde optrådt som betjent på den film, så havde jeg sgu gjort ham arveløs[^]

[Image: hamselv.gif]
Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.
[Image: p----blaser.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#19
På den anden side, er fyrens budskab jo klar.. jeg filmer Jer og viser det i pressen, hvis ikke I opfører Jer ordentligt.... at han så selv ikke helt kunne klare den forholdsvis simple opgave er jo noget andet[xx(]

Et træk kunne jo være at give ham en bøde for at kalde dem "halvaber", og så i øvrigt konfiskere telefonen som bevismateriale.... [Big Grin]

Overfor mine unger er der ingen sanktion der virker bedre, end at inddrage deres mobiltelefon, hvis ikke de opfører sig ordentligt! [}Smile][}Smile][}Smile]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#20
He-He.... det har han godt af...[Smile]

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/a...988696.ece

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)