Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiskeweekend 3-6/4 Sønderborg
#1
Sportsfiskerforeningen Als afholder fiskekonkurrence. Deltagerkort kan købes i byens

grejbutikker. 1. præmien er et shimano stella hjul til 6500 kr. Der er masser af

flotte præmier.

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#2
Har desværre indstillet alle fiske-aktiviteter indtil medio juni...
der skal skrives opgave.

Der er også VejleFisker i April, og den store kystkonkurrence, der dækker hele østkysten fra Vejle og et godt stykke nordpå...

Har nu ikke været vild begejstret for kysten de sidste 5-10 år. Synes jeg ødelægger for mange småfisk i forhold til antallet af gode fisk jeg får med hjem. Efterhånden fisker jeg kun 2 måneder om året i åen... Der er man nogenlunde sikker på størrelsen ikke underskrider en halv meters penge...[Big Grin]

Her er "å-præmierefisken" fra sidste år - fanget d. 1/7 hvor jeg plejer at starte fiskeriet..

[Image: Rex68kg.jpg]

De er lidt sjovere end nedgængere og de der 35-45 cm grønlænder-pjat-fisk, der kendetegner kystfiskeriet i foråret...

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Fik årets første havørred igår kl. 18.00. Pæn fisk hvad længde angår, 57cm, men desværre

kun 1300 gram[Sad]. Den blev fanget på et blåt og gråt brondum blink på 15 gram. Idag har

kæresten beslaglagt min fritid, men imorgen vil jeg i vandet hele dagen[^][Big Grin][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#4
Varde å kalder på min tilstedeværelse....Specielt efter at der igår blev hevet en 14,7 kilos laks op [:0] Desværre var det ikke undertegnede der idag kan prale med den historie [Sad!]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#5
Den store laks er jo fanget nu - så bliv hellere hjemme og giv græsplænen den første omgang grønthøster... [Big Grin][Big Grin]

Brugte dagen i går på at rydde op i "stuverummet", såjeg kan komme til mit grej, når bukkejagten og fiskesæsonen går i gang. Fik også lige renset, efterset og smurt mine 3 fastspolehjul, så de er klar.
Fik i den forbindelse en lektion i konstruktionsforskelle i shimano hjul af samme mærke og model - men forskellige generationer....

I løbet af ugen skal fluegrejet have en tur, lige som der skal tages stilling til, om det er nødvendigt med en fluebinderaften eller to... har da i hvert fald en kammerat, der er begyndt at rykke lidt i mig for det samme.... men skal lige have ordentlig fod på hovedopgaven før jeg for alvor kan kaste tid i nogen af delene...

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)