Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hus eller lejlighed på Fyn ? Edit: Fundet !
#1
Vi tager afsked med Grønland og bosætter os på fyn fra den 1. juni. Der skulle vel ikke være et af de ærede forummedlemmer som ved hvor der er et hus eller en lejlighed til leje på fyn?

Vi vil helst bo i Svendborg, og det er rarest at leje noget i starten indtil vi lige ved hvordan huspriserne udvikler sig og ikke mindst hvordan økonomien arter sig i de nye omgivelser.

Jeg medbringer kone og tre børn, så vi skal helst op i noget 4-værelses eller mere. Det skal helst ligge lige ned til sundet og være utroligt billigt, men vi kan jo nok gå lidt på kompromis med nogle af ønskerne [Wink]

Send mig gerne en PM hvis du oplyser tlf. numre eller andet, vi er jo på et offentligt forum.

-----------
(Ja, dette er virkelig off topic, men så er det jo også her det skal skrives).
-----------
Edit 11./4. 2008: Nu har vi fundet en fin lejlighed, som vi glæder os til at flytte ind i. Der er en græsplæne til, så det bliver sjovt at få mulighed for at lade drengene rende rundt i bare tæer lige uden for stuen.

Mange tak til alle Jer der bidrog med links og adresser, det var et tip fra et forummedlem som gav resultat, så nu synes min kone ikke længere at dette forum er fuldstændig spild af tid [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#2
Hej Lasse

Skal du medbring din kæledyr isbjørn med dig til Fyn.[?][Big Grin][Big Grin]

Happiness is.....venison and eggs for breakfast.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#3
No, i´m afraid not[xx(]. I look very much forward to letting the boys play on real grass, but we are gonna miss those polar bears [Sad].

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#4
FYN........ godt nok taler man om sociale problemer på Grønland, men det er da intet imod Fyn. Og så oven i købet Svendborg - der bor da ikke andet end pirater, prostituerede og hestetyve der! (Det lyder i grunden hyggeligt)

P.S. Min mor er fra Svendborg og for at tage brodden af videre spekulationer, så falder den del af familien ind under kategorien "hestetyv".

P.P.S. Når man kører ad landevejen fra Odense mod Svenborg så ligger der et charmerende stråtækt hus på vestsiden af vejen, som har været til salg længe. Det skal nok moderniseres lidt, men jeg er sikker på, at det kan fås til rimelige penge. Jeg forsøger at tage et billede i næste uge, når jeg kommer forbi. Det er højere standard end en iglo.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Jeg tror vi passer godt ind i den forsamling, drengene løber da ihvertfald altid rundt i pirattøj, så vi kan vel leve af lidt sørøveri i det sydfynske [Big Grin][Big Grin][Big Grin].

Jeg er meget glad for din indsats Høgh, glæder mig til at se billeder. Det er bare svært at beslutte sig for et køb i Danmark mens man er i Grønland, så det er derfor vi gerne vil leje noget først, og så tage ud derfra og se os omkring.

Der er også vældig usikkerhed om prisudviklingen lige nu,så vi har besluttet at vente lidt med at købe.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
Hej Lasse

En lille lommefilosofisk tanke herfra.. Jeg tror ikke det bliver billigere i de områder der ligger et stykke fra de større byer, omvendt tror jeg så heller ikke at der pludseligt skulle ske så meget med opadgående priser - Så at i vælger at leje hus et stykke tid, tror jeg kun i skal tage som ventetid til i finder det helt rigtige.

Og husk så - Statistisk set er ejendomme kun blevet dyrere [xx(] Så lad nu være med at vente i årevis.

Knæk og bræk og velkommen hjem fra din overståede landflygtighed

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#7
Men det er nu rart nok at vente, til man er sikker på sit indtægtsgrundlag.... dvs. prøveperiode i nyt job for både mandog kone... [Wink]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Jamen velkommen til fyn's land når i kommer[Smile] Jeg tror godt jeg ved hvilket hus Høgh'en omtaler,og ja det er et håndværkertilbud[:0] Men jeg tror det kan fåes til en fornuftig pris(hvis det er samme hus vi tænker på)[Big Grin][Big Grin]En anden fordel det hus har,er at det ligger DEJLIGT tæt på den nye motorvej......

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#9
Når vi snakker udsigt, så har EDC ellers et par gode bud[Wink]

http://www.edc.dk/Bolig/Case/?Pid=572217...a5ef29c7bb

http://www.edc.dk/Bolig/Case/?Pid=572225...a5ef29c7bb

http://www.edc.dk/Bolig/Case/?Pid=572226...a5ef29c7bb

Hvis I kan nøjes med et sommerhus til i finder det rigtige:

http://www.edc.dk/Fritidshuse/Case/?Pid=...a5ef29c7bb

Her har du en m2 pris der giver København konkurrence[:0]

http://www.edc.dk/Fritidshuse/Case/?Pid=...a5ef29c7bb

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Nu også med .17 HMR, 22 Lr, 6,5x55, 6,5-284, 308Win, 300WinMag og 9,3x62.[Image: u87.gif]
Mvh.

mp
Svar
#10
Hey Scout.

Velkommen tilbage til "piratøen" [B)]

Jeg vil godt prøve og forhøre mig rundt om, men er ikke sikker på at jeg umiddelbart kender nogle bolig pushere i Svendborg/omegn. Men kommer meget rundt i forbindelse med mit arbejde. og det er hele fyn.

Mht håndværkertilbuddet er jeg sq bange for at det måske er bedre med en bivuark. Den skal bare være tilpas velvoksen til jer alle sammen.

SteF.

Nu også med
Remington 700 LTR .223 Rem S&B Zenith 3-12x50 FD7
CG 3000 30.06 Zeiss diavari 3-12x56 u lys. :-(
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#11
Fyn...?!!! Er det ikke det sted man deporteres til[Big Grin].
Har du opført dig så dårligt på grønland, jeg troede ellers de var ret tolerante mht. div. lovovertrædelser[Wink].

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#12
@ULG - vi tænker på det samme hus. Tæt på offentlig transport....[Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#13
Tak for Jeres input og gode råd alle, nu har jeg links til ejendomsudlejere og ejendomsmæglere med mere. Og til huse som ligger "en smule" over mit indtægtsgrundlag[xx(] takket være mp[Smile]. det jeg drømmer om er nok en PM af typen " tag og ring til NN han har et hus/lejlighed han lige skal have lejet ud, det er nummer xxxxxx."

@ULG og Høgh: Jeg tror i er ude på noget !

@ Tonny: Det er altså rigtigt nok. Jeg har overtrådt regel nummer et, og derfor bliver jeg landsforvist. Man må aldrig afsløre, at man skyder bedre end Benjamin og Sakæus [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#14
ArmyVarer i Assens har også store barak-telte eller hvad pokkker "de grønne" kalder dem....

Der er god plads jo.

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#15
Er det den oppustelige slags eller dem fra korea krigen (M.A.S.H. typen)? De oppustelige har jeg vist tilbragt tilstrækkeligt mange nætter i.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#16
Hej Lasse,har du prøvet at indrykke annoncer i lokale aviser,feks.

http://www.delokaleugeaviser.dk/dd/defau...2&layout=2

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Tak for Jeres input og gode råd alle, nu har jeg links til ejendomsudlejere og ejendomsmæglere med mere. Og til huse som ligger "en smule" over mit indtægtsgrundlag[xx(] takket være mp[Smile]. det jeg drømmer om er nok en PM af typen " tag og ring til NN han har et hus/lejlighed han lige skal have lejet ud, det er nummer xxxxxx."



Hej Lassescout!

Du har PM med henvisning til et par stykker der lejer deres huse ud.

Mvh

Michael
Svar
#18
Tonny, du må hellere passe på, sådan nogen som dig der generer Isla Bonita kan resikere at blive afkrævet Skønhedsafgift næste gang du skal over øen det er nemlig ikke alle og enhver der får lov til at passere øen langt mindre bosætte sig her, misundelse er en grim ting[^][}Smile]
Med hilsen
Leif R.

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#19
Det bedste man kan sige om fyn er, at der plads til at vende hvis man er kommet til at tage den forkerte afkørsel, således at man ikke risikerer og ende på djævleøen[Big Grin].

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#20
Nu æ de å vær fynbo, å bo på
fyn, ek nåve vi ræer å praler a,
de´ bar sån en stille glæe,
vi har eje i os sæl.....

MVH Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)