Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problemet DOC...
#1
Moin..[Smile]

Words er røget ud ! Vista er kommet ind pga af ny pc !

Nu sidder jeg og bøvler på 3 døgn [:I][B)]..i forsøget med at åbne mails, eller rettere de vedhæftede DOC filer med billeder ...og vigtigst: pristilbud på kommende jagter i udlandet [Smile]

( har snart ikke flere Kleenex og kiks tilbage)

(Det kan ikke være noget i vejen med afsender, da det gælder al modtaget post, uanset om det er fra Canada eller Rusland)

Er der nogen der ved` hvordan jeg kan åbne dem [?][?]
PLEASE..!!!

( inden jeg tilføjes et endnu større posttraumatiskstressdisorder -duetononepcknowledge)

Hilsen DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere have været afsted med riffel eller fluestang "

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#2
Hejsa.

Du skal jo have Word installeret igen hvis den ikke fulgte med i den nye PC. Så vidt jeg ved er der ikke en word med i Vista. (Correct me if i'm wrong) ellers kan du se om du kan højre klikke på dokumentet og vælge åben med... og så vælge Wordpad eller notepad.

Hvis ikke det kan lade sig gøre så må du gerne sende en PM til mig og få min mail så skal jeg lave dem om til PDF til dig som du kan åbne med Adobe Reader. så vedhæfter jeg også et link til hvor du kan hente den reader.

Nu også med
Remington 700 LTR .223 Rem S&B Zenith 3-12x50 FD7
CG 3000 30.06 Zeiss diavari 3-12x56 u lys. :-(
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#3
Hej
Ved ikke om jeg er helt med...Men en download af denne her burde kunne åbne doc filer..

Har du ikke OFFICE Programmerne

http://www.microsoft.com/downloads/detai...laylang=en

Send evt pm

"Det eneste , der er kedligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#4
Prøv at gå ind her:
http://www.openoffice.org/
Det er en word-klon som er ganske gratis og som kan åbne og gemme i word-format hvis man ønsker det.
Fungerer fortræffeligt.

Panthera

Sic bisquitus disintegratum
______________________
Tikka RH 590 308 Win m. Leupold VXII 3-9x40
SKB 500 Special Edition
Toz 78-4 22LR m. Nikko 3-9x40

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#5
Hej,

Nej, Word er IKKE med i Vista.

Har i øvrigt oplevet at selvom man installerer office på en Vista, så ændres tilknytningen af filer ikke altid automatisk, så det er Word der åbner DOC filer - suk...

Hvis det er det der er dit problem, så find en word fil på din PC, højreklik på filen, vælg "Åben med", vælg "Vælg standardprogram", og vælg Word i oversigten.

Der skal være hak i feltet "brug altid dette program til at åbne denne filtype med".

Hilsen
Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#6
EUREKA...!!![Smile][Smile]

Tak for jeres hurtige svar..supert med den responstid det her forum har..!! [Big Grin][Big Grin]
Takker ydmygst for hjælpen Gentlemen !

Jeg kan læse mine mails - og det er bedre læsning, end jeg havde turde håbet på..[^]

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere have været afsted med riffel eller fluestang "

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#7
Som der skrives:

OpenOffice
OpenOffice
OpenOffice
OpenOffice
OpenOffice
OpenOffice
OpenOffice
OpenOffice

Og glem så det microsoftcrap[B)]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#8
Jep, gratis Softwere styrer!

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#9
På mit værested lavede vi på et tidspunkt en test af OpenOffice.. Jeg var fortaler på projektet. Men det viste sig dengang at der var for store kompatibilitetsproblemer i forhold til andre programmer som vi bruger - derfor blev det no go..

En computer til alm brug kan dog nok bruge Open Office..

Men der findes mange rabatsystemer på Bill´s produkter...

"Det eneste , der er kedligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)