Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
terrænskydning i Ulfborg 5/4-08
#1
Jeg var sammen med nogle gode venner på Ulfborg i går til en terrænskydning hvor vejret viste sig fra den gode side.
Rart at få skudt lidt igen og stadig få rutinerne bygget op - jeg er vel stadig en novice [Smile]

Ræven på 150 meter blev jeg uvenner med - skiven sad åbenbart længere tilbage på dyret en jeg havde forestillet mig. 20x forstørrelse var åbenbart ikke nok til at jeg kunne se ringene - så den smed jeg 15 point på - dog var der træffere på alle 5 skud.
Slutresultat 272
Var der andre end "team Sako" og Kento fra DRALF[?]

"Det eneste , der er kedligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#2
Hej halvauto

Du kan da være godt tilfreds med dine 272 point, selv kom jeg slet ikke derop[Sad] selvom jeg er ved at have en del feltskydninger bag mig. Jeg vurderede træfpunktet helt forkert (kunne heller ikke se ringe med 20x) på den hare som så ud til at komme skrå imod.. fem skud som kunne dækkes af en femmer men som talte nul, så der mistede jeg lige 50 point, så kan man jo lære at kigge ordenligt på skiverne[B)] max point på skydningen var 295 og Kaj Rasmussen førte med 292 da vi kørte hjem, et flot resultat.
Det var som en fin feltskydning men der var alt for meget liggende skydning efter min mening.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Var der andre end "team Sako" og Kento fra DRALF[?]

"Det eneste , der er kedligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]



Var der andre der havde fået et hint[?] Jeg elsker søde rønnebær![Wink]

Søren
"Once upon a time in the West"
Svar
#4
Det lød godt nok som tredje verdens krig i havde gang i! Jeg stod omme på hjortebane og grisebanen samme med paps og brændte nogle skud af. Vi kunne tydeligt høre jer!

Så ja der var en anden på skydebanen men ikke til feltskydning [Wink]

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Tror du os på nisser?
Mvh
Christensen
Svar
#5
@Sako

Efter at have gransket hukommelsen var det faktisk på hareskiven at jeg mistede de 15 - jeg skød til højre for hvor jeg troede at 10 eren var eller også kunne jeg bare ikke ramme [:o)]. Og ræven havde jeg 2 skud som ikke gav M@X [Wink] også de sad mod højre

@WSM - ville du også have været med eller hvad er det du har spist?

Jeg har meldt mig til en skydning den 19.4 kl. 16.00 &

den 4.5 kl. 8.30

Her er dyret som jeg fandt på et andet forum..

[Image: Hareskiven.jpg?t=1207578788]

"Det eneste , der er kedligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#6
Ja Ja det var lige nøjagtig den lille gnaver som du har vist... Hvis det var i virkeligheden ville jeg nu stadig holde til højre for ringene[Smile]

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)