Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dellgrens skydeskole - Tølløse
#1
Jeg var i dag til skydetræning med efterfølgende lerdueklapjagt hos Jesper Dellgren i Tølløse. Skydebanen, der er indrettet i en grusgrav, er utrolig udfordrende, afvekslende og jagtrelevant - meget langt fra standardskydebanerne rundt om i landet. Skide skægt [Smile] Kan varmt anbefales!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Det kunne jeg s.. godt tænke mig at prøve.Hvad skal man regne med at man formøbler af kroner på sådan en dag??

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Hej ULG, måske skulle vi lave en fælles tur for hagldralfer??
Mvh.
leif R.

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#4
Det lyder som en god idé-jeg vil rigtigt gerne deover.
Er der andre der vil med??

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Jeg vil, hvis det ikke er for dyrt!

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#6
Ja-vi venter jo i åndeløs spænding på Høgh'ens tilbagemelding vedr.prisen....[8D]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Ingen anelse - jeg skød til der ikke var flere patroner (på andres regning [Big Grin][:I])

Men det er da til at finde ud af.

Opdatering:

Hjemmesiden hedder: http://www.jagtskydeskole.dk

F.eks: 125 patroner & lerduer = 500 kr. Jeg ved ikke hvad det koster på alm. skydebaner, men det er også en HELT anden sag.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#8
Citat:quote:

Ingen anelse - jeg skød til der ikke var flere patroner (på andres regning )


Ja det skulle da ikke undre mig.....!![Big Grin][Big Grin]

Hvis der er flere der vil med(det er der vel??),så ringer jeg og taler med skydeskolen og får en pris på et færdigt arrangement.

Jeg venter lige et par dage inden jeg ringer derover-vi skulle jo gerne blive et "hold"

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#9
Jeg er frisk...[Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#10
Vedr. skydeinstruktion.

I sommer var jeg hos Dellgren sammen med en kammerat. Vi fik instruktion 2:1 i tre timer og skød hver cirka 150 skud.
Det var rigtigt sjovt og lærerigt. Jeg ved ikke om det gav flere fugle på paraden i sæsonen, der gik - men jeg håber det, for det kostede næsten to kilo pr. snude.

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)