Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zeiss
#1
Hej
Hvor køber man Zeiss sigtekikkert Diavari VM 6-24x 56 T* m lys til billigste penge? Ved godt den ligger i den dyre ende[Big Grin]
Svar
#2
jødebrænderen i kvistgård kunne i sommers sælge den nævnte model til 12.000...

kan du til gengæld leve med en 1" udgave, vil den stå i 5617 kr, forudsat kursen på dollar er 5,7...

har selv en 6,5-20x50 conquest på min hygge 17'er og den er ikke dårlig...[Big Grin]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#3
Hej
6,5-20x50 conquest - en rigtig god kikkert - bruger den selv på 22-250, men conquest serien leveres IKKE med lys ifølge Zeiss.
Har også en 6-24x56 m lys - sigte 63 - fremragende kikkert - væsentlig bedre end 6,5-20x50 conquest, men selvfølgelig også meget dyrere.
Men hvor du kan finde den billigst [?]
Har prøvet at søge på nettet - kan købes i USA til ca. 1750 - 1800 $
Svarer vel til 13000.-
Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Sort arbejde gør livet lysere.
Svar
#4
Ang. Zeiss V 6-24x56T* Leuchtabsehen

Prøv dette link:

http://www.jagdoptik-wittke.de/shop/prod...cts_id=191

mvh Sune
Svar
#5
Hej Sune

Er du ham som kender Wittke og bor du i det vestlige Jylland??
Wittke manden sælger en del optik via den blå avis også - har jeg set [8D] om det er billigt tja... jeg tror nok at vi kan købe det billigere i DK det rigtige sted [Wink]

Citat:quote:

Originally posted by Sune

Ang. Zeiss V 6-24x56T* Leuchtabsehen

Prøv dette link:

http://www.jagdoptik-wittke.de/shop/prod...cts_id=191

mvh Sune



[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#6
Hej

Jeg har haft gode erfaringer med en Tysk forhandler:

Mario Hansen, Nordstadum 9, 25917 Stadum, tlf.: +4946625100, ca. 20 km fra grænsen ved Padborg - men ring til ham i forvejen, så kan han give dig en pris - på vejen kan du så lige proviantere[:p] samtidigt, god fornøjelse[Big Grin].

Citat:quote:

Originally posted by Clausen

Hej
Hvor køber man Zeiss sigtekikkert Diavari VM 6-24x 56 T* m lys til billigste penge? Ved godt den ligger i den dyre ende[Big Grin]


Svar
#7
Hej Halvautomat
Hvordan skal jeg forstå dit indlæg, hvor i DK kan vi købe den billigere end Wittkes pris? [Big Grin]
på:
Dear Mr. Clausen,

on the Zeiss Diavari V 6-24x56T* you can choose retycle nr. 40 or 43 - thats right - price lowered to 1599Euro.
Svar
#8
Denne pris er efter min omregningstabel da ikke billigere i DYSKLAND - Jødebrænderens (hmm er han ikke Polak?) er da på niveau. En anden mulighed er Østjysk og mon ikke Rex kan skaffe den også....

Citat:quote:

Originally posted by Clausen

Hej Halvautomat
Hvordan skal jeg forstå dit indlæg, hvor i DK kan vi købe den billigere end Wittkes pris? [Big Grin]
på:
Dear Mr. Clausen,

on the Zeiss Diavari V 6-24x56T* you can choose retycle nr. 40 or 43 - thats right - price lowered to 1599Euro.



[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#9
http://www.waffen-mario.de har ikke meget udvalg hjemme, så kontakt i forvejen evt hansen@waffen-mario.de

mvh Sune

Citat:quote:

Originally posted by Balther

Hej

Jeg har haft gode erfaringer med en Tysk forhandler:

Mario Hansen, Nordstadum 9, 25917 Stadum, tlf.: +4946625100, ca. 20 km fra grænsen ved Padborg - men ring til ham i forvejen, så kan han give dig en pris - på vejen kan du så lige proviantere[:p] samtidigt, god fornøjelse[Big Grin].

Citat:quote:

Originally posted by Clausen

Hej
Hvor køber man Zeiss sigtekikkert Diavari VM 6-24x 56 T* m lys til billigste penge? Ved godt den ligger i den dyre ende[Big Grin]




Svar
#10
Jo jyde er jeg;-)

Har købt Zeiss V Varipoint 3-12x56 T* sigte 56 hos Wittke til 1389 euro incl porto til Flensburg (=10524,-incl omkost.)
Er budt på svinejagt i Tyskland senere...

mvh Sune

Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Hej Sune

Er du ham som kender Wittke og bor du i det vestlige Jylland??
Wittke manden sælger en del optik via den blå avis også - har jeg set [8D] om det er billigt tja... jeg tror nok at vi kan købe det billigere i DK det rigtige sted [Wink]

Citat:quote:

Originally posted by Sune

Ang. Zeiss V 6-24x56T* Leuchtabsehen

Prøv dette link:

http://www.jagdoptik-wittke.de/shop/prod...cts_id=191

mvh Sune



[Image: kongsberg393-t.jpg]


Svar
#11
Hej sune

Har du fået din Varipoint og hvordan gjorde du? Kender du en i Flensborg du fik den sendt til. Det billigste jeg har fundet Zeiss Varipoint V 3-12x56 til i DK er pt 11700 kr Så hvis der er nogle der hved hvor den kan købes billigere så må i gerne råbe op. jeg vil da hellere ligge mine penge hos en dansk våben pusher end en tysk men jeg vil ikke give 1200 kr mere...

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Sako

Hej sune

Har du fået din Varipoint og hvordan gjorde du? Kender du en i Flensborg du fik den sendt til. Det billigste jeg har fundet Zeiss Varipoint V 3-12x56 til i DK er pt 11700 kr Så hvis der er nogle der hved hvor den kan købes billigere så må i gerne råbe op. jeg vil da hellere ligge mine penge hos en dansk våben pusher end en tysk men jeg vil ikke give 1200 kr mere...

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!



Du kan jo også køre til Tyskland og købe en - hvem ved hvor meget du kan prutte af prisen[Big Grin]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#13
Var nede ved Waffen Mario og hente en varipoint 3-12x56 i weekenden
og den endte på 10700 kr. Han er en flink fyr der er til at handle med og han laver også bøssemager arbejde. Men han har som Sune skriver ikke det helt store udvalg men ring til ham så finder han en go pris.

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#14
Hej og undskyld det lidt sene svar.
Jeg har idag fået min Zeiss og den sidder på riflen nu. Hvis jeg havde betalt lige over grænsen i en tysk bank, havde jeg sparet 160,- kr i bankgebyr og ca 10! dages fedteri ved overførslen. Dertil kom at Zeiss´en var i restordre da pengene nåede frem. Men efter en god måned lykkedes det idag. Dertil skal siges, at Marcel har været hurtig ved svartasterne og at jeg har været tryk ved at handle med ham.
Set tilbage nu, havde det været hurtigere og nemmere at handle med Mario Hansen for kun 200,- ekstra.
Ved at sende den til en bekendt i Flensborg sparede jeg ca 200,- i forsikring/porto.

Mvh Sune

Har du fået din Varipoint og hvordan gjorde du? Kender du en i Flensborg du fik den sendt til. Det billigste jeg har fundet Zeiss Varipoint V 3-12x56 til i DK er pt 11700 kr Så hvis der er nogle der hved hvor den kan købes billigere så må i gerne råbe op. jeg vil da hellere ligge mine penge hos en dansk våben pusher end en tysk men jeg vil ikke give 1200 kr mere...

Mvh. Jakob
Svar
#15
Hej Clausen
Hvordan går det med planerne om Zeiss 6-24 x 56 ????
Jeg har fået min monteret på en Tikka T3 300Win mag, har afprøvet den på feltskydning i Ulfborg, en helt suveren kikkert, medbringes til Wild West Shooting i Ulfborg d. 2. juli, så er du velkommen til at prøve den.

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Svar
#16
Hej Speedy
Tak for tilbudet, jeg sidder på hovedøen & tror ikke jeg kommer. Er ikke kommet videre m kikkerten!Er din med ASF? Set at en anden har købt en uden, troede det fulgte med, sådan har jeg læst brochuren! Eller er jeg helt forkert på den? Jeg må lige have brochuren frem igen.Jo det er standart! har også kigget på Hensoldt ZF 6-24X72 MIL-STD-810E, den ser jo også tiltalende ud når nu der alligevel skal gang i svineskindet [Big Grin]
Svar
#17
Hej Clausen
Ziess kommer med en 6-24 x 72 i juli måned. Prisen bliver ca. 23.000,
så det bliver formentlig begrænset hvor mange der bliver solgt.
Vedr. ASV - det er standard, men kan udskiftes på fabrikken til en af 7 forskellige afhængig af valgt kaliber og ammunition.

Speedy
speedy@dralf.dk
Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl!!
Svar
#18
Hej

Er ny her i dette forum og er overrasket over den store viden der er og alle de gode links. Specielt det til ham http://www.waffen-mario.de/index.html Han må bo tæt på grænse og have en del danske kunder?? Er man så heldig at han kan tale dansk måske læse en mail ?? Ville være dejlig for mit tyske er ikke hvad det har været. Faktisk har det aldrig været der[Big Grin]
Håber der er en der gider svare [Wink]

Mvh Jon
Svar
#19
Nej han taler ikke dansk, men prøv da med engelsk. Fik forresten en überläufer på Rügen med min nye Varipoint.
Se iøvrigt dette link.Nok ikke med lys, men alligevel.

http://www.vamdrupjagt.dk/sponsorer21.htm

Mvh Sune

Citat:quote:

Originally posted by jon

Hej

Er ny her i dette forum og er overrasket over den store viden der er og alle de gode links. Specielt det til ham http://www.waffen-mario.de/index.html Han må bo tæt på grænse og have en del danske kunder?? Er man så heldig at han kan tale dansk måske læse en mail ?? Ville være dejlig for mit tyske er ikke hvad det har været. Faktisk har det aldrig været der[Big Grin]
Håber der er en der gider svare [Wink]

Mvh Jon


Svar
#20
Hej Sune

Mange tak for dit svar. Jeg tror jeg prøver det engelske. Forresten tillykke med din überläufer på Rügen.[Smile]

Mvh jon
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)