Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
7mm jaktmatch
#1
7mm norma 9.7 jaktmatch til rådyr (i polen ) hvordan vil det gå [:I]
Svar
#2
[?] - Undskyld mig Tom, hvorfor?

Michael

___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
Svar
#3
Sidst jeg havde fat i en jagtmatch, var den ladet med et spidsskarpt projektil og med mindre dette er ændret til en hollowpoint (hvilket jeg ikke tror, da jaktmatch anvendes til topfågel) så må jeg til fulde tilslutte mig den foregående bidragsyder og istemme hans undrende: HVORFOR???

Dyrene skal nok dø af velrettede skud, men de vil rende meget, meget langt, og det har jeg meget svært ved at se en god grund til at de skal....[xx(]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
det var bare en forspørgelse. da der må være en stor anslags endergi og lidt kødødeleggelse. jeg hved ikke hvilket projektil jeg skal vælge da den mest skal bruges til større vildt
Svar
#5
Jamen så skal du vælge en tung stærk kugle og glemme alt om jaktmatch, der kun duer på skiver og fugle og af samme grund er forbudt at skyde råvildt og større arter med...

Mht. til velegnede tunge stærke kugler (såkaldte premiumprojektiler) så findes der masser og de vil alle nedlægge råvildt humant.

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)