Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er det bare mig
#1
Er der bare mig eller har vi ikke nok af det L*** [Sad!][}Smile][xx(]

[Image: MerkelKR10305.JPG]

men der er jo kun min mening.

Karsten
Karsten
Svar
#2
Heejj, nej da det er ikke bare dig, jeg så kun annoncen og tænkte: hvormange splitsekunder går der mon før der er en reaktion hois VTF[Big Grin]jeg mangler lige at læse testen( bare for en ordens skyld) det kunne jo være ! det er trods alt en Merkel ! så måske[Wink]
Svar
#3
JEG HAR HOLDT EN I HÅNDEN. INGEN SAMMENLIGNING MED BLAZER.DET ER IKKE EN "LIGE" TRÆKKER MEN MED BOLT SOM LIGNER EN MAUSER 66.
LEIF
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#4
Den ser meget "lukket" ud. En fordel må da være, at der ikke kommer alt muligt skidt ned i den, når man brager gennem urskoven.
Svar
#5
Jeg har haft en i hånden og jeg klemte en finger der hvor bundstykket lukker op mod træet på forskæftet.
Nu var det sådan at jeg skyldte Mugge en "tjeneste" så jeg viste ham vidunderet og gæt en gang - han nappede kleptomanpølserne første gang han lukkede den.
Jeg dømmer den "thumbs down"[xx(]

--
mvh M@X. emil:max@dralf.dk
Mød op på skydebanen
og "træf" nye venner!!!!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Jeg har haft en i hånden og jeg klemte en finger der hvor bundstykket lukker op mod træet på forskæftet.
Nu var det sådan at jeg skyldte Mugge en "tjeneste" så jeg viste ham vidunderet og gæt en gang - han nappede kleptomanpølserne første gang han lukkede den.
Jeg dømmer den "thumbs down"[xx(]

--
mvh M@X. emil:max@dralf.dk
Mød op på skydebanen
og "træf" nye venner!!!!



Uden at jeg er ekspert ud i rifler, så synes jeg nu den er meget fed. Har også haft den i hænderne - uden at nappe pølsefingrene..[Smile]

Een ting falder tankerne dog på....gad vide hvor besværlig låsen er at holde ren - ikke for udefra kommen skidt, men for krudtslam og den slags....[V]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Jeg kender den ikke selv, men jeg kan huske at jeg var vildt forelsket i Mauser 66 i min ungdom. Den hører man ikke om længere - selvom det var en Mauser. Personligt er jeg lidt skeptisk ved gamle mærker og ny teknologi.

osterwald

"Life is sweet at the edge of a razor" - Tom Waits
Svar
#8
Merkel KR1 är enligt min mening den bästa studsaren vid rörlig jakt om man vill ha möjlihet till pipbytessystem. När jag valde studsare gjorde jag jämförelse med ett antal olika vapen (Blaser R93, Sauer 202, Schulz & Larsen DL97, Mauser 03, SHR 970, Heym SR21), av min personliga bedömning var Merkel KR1 mest lämpad för mig och jag är mycket nöjd med köpet [Smile].

Merkel KR1 har fått bra betyg i alla de tester jag läst i svenska jakttidningar.

/Roger
Svar
#9
Hej
Nu er jeg jo ny i dette forum, og har ikke set andre indslag om blaser og ligetrækkere.
Men min opfatning er at der er en temmelig fjendtlig indstilling over for blaser [Big Grin]
Er der ikke en der kan fortælle mig om ulemperne ved ligetrækkere og blaser rifler.
Jeg har kun prøvet at holde en blaser riffel til skulderen en eller to gang, jeg synes den føltes meget behagelig.
Men det hjælper jo ikke meget hvis riflen er noget L...

mvh
Michael
Svar
#10
Prøv at bruge "search" knappen i øverste højre hjørne, så finder du vist en del af det du søger..

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Bullits, brass or ass, no-one shoots free.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)