Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
270 win
#1
har en hornady 130 grains interlock kugle, som jeg vil lade med en vitharvoi krudt N160.. hvor mange grains krudt skal den have. og hvad længde, skal jeg lave patronen i. den skal kun bruges til elg banen, så den behøver ikke mega meget hastighed. men bare en god præsion. med venlig forspørgelse ronni
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#2
http://www.lapua.com/fileadmin/user_uplo...de2008.pdf

Her er Vihtavuori's ladedata, jeg ved ikke om der er noget der du kan bruge....?

I Hornady's ladebog er der ladedata for IB #27309, SST #27302, SP #2730 i 130 grains kugler og ingen af dem er med Viht-160.

vh Torben
Svar
#3
ok tak. der kikker jeg lige[Smile]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by rkn

har en hornady 130 grains interlock kugle, som jeg vil lade med en vitharvoi krudt N160.. hvor mange grains krudt skal den have. og hvad længde, skal jeg lave patronen i. den skal kun bruges til elg banen, så den behøver ikke mega meget hastighed. men bare en god præsion. med venlig forspørgelse ronni



Hej ronni
Det lyder for mig som om du ikke har den store erfaring med genladning! Køb den Norske Ladebog og læs den igennem![Wink]

Søren
"Once upon a time in the West"
Svar
#5
det har jeg heller ikke. har købt den norske lade bog[Smile]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#6
har læst vithovari ladedata, de anbefaler 51,5 grains n160 krudt. til en remingtin 130 grains kugle. kan jeg bruge den til hornady 130 grains kuglen....[?]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#7
Ja!

Søren
"Once upon a time in the West"
Svar
#8
ok. tak for svaret. mvh ronni
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)