Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.222
#1
Jeg har tænkt mig at anskaffe mig en riffel i dette kaliber, nogen der har ider til mærke ? jeg har hørt om Anschütz ? den skal bruges til precionsskydning og ikke jagt.
Svar
#2
så har du valgt det rette mærke...

de laver superpræcise rifler... har selv rigtig gode erfaringer med anschutz... det er faktisk den riffel jeg har lavet den bedste skudgruppe med...

det kunne være sådan en fætter...

[Image: 222matchanschuts.jpg]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#3
Jeg har læst en del på deres hjemmeside, eller for at være ærlig set billeder, da mit tysk aldrig har været godt, priserne på Anschütz ligger den i den dyre ende?
Wettkampf Jagd Einzellader:
Hochpräzise jagdliche Wettkampfwaffe, die ebensogut auch jagdlich geführt werden kann.
Der Zylinderverschluss wurde aus der Spitzenserie der ANSCHÜTZ 54 Matchwaffen entnommen und kann wahlweise mit einem Jagd-Stecherabzug oder einem Druckpunktabzug ausgerüstet werden. Der schwere Matchlauf ist nach der gleichen, von ANSCHÜTZ entwickelten Technik hergestellt, wie sie auch bei den unübertroffenen Matchwaffen von ANSCHÜTZ Verwendung finden. Der matt geschliffene Nussbaumbackenschaft ist anatomisch für das wettkampfmässige jagdliche Schiessen konzipiert, mit Griffrille und Punzierung an Pistolengriff und Vorderschaft. Die ventilierte Gummischaftkappe gewährleistet einen sicheren Anschlag, und ein Pistolengriffkäppchen aus Palisanderholz mit weisser Zwischenlage rundet das Bild einer eleganten sowie führigen Wettkampf-Jagdwaffe ab.

ak ak sort snak[Big Grin]
Svar
#4
jeg sad og kedede mig lidt... så jeg oversatte lige fra tysk til kinesisk og derfra til grønlandsk... og derfra til engelsk...[Big Grin]

Competition hunting single loaders:
High accuracy hunting competition rifles which can be used for hunting as well.
The bolt action comes from the top series of the ANSCHÜTZ 54 Match rifles and can be equipped with a double set trigger or a two stage trigger. The heavy match barrel is manufactured according to the same technology as the unsurpassed ANSCHÜTZ target rifles. The walnut stock is designed for competitive hunting and has a checkering at pistol grip and fore-end. With ventilated rubber butt plate and pistol grip cap of rosewood whith white liner.
Total length
106 cm
41.73"
Weight appr.
5,840 kg
12,875 lbs
Version
Single loader

det engelske sprog er mere fordøjeligt... [Smile]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#5
Tja engelsk er det næstbedste efter dansk[Big Grin]
Takker for oversættelsen doktor.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)