Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fluekast kursus
#1
Man. d. 14/4 var jeg på kursus hos mc. nab i Sønderborg. De havde bestilt Henrik Mortensen til at komme, for at køre kurset. Vi startede med ca. 2 timers teori, hvorefter vi tog på fodboldbane, for at afprøve det hele i praksis. Jeg havde på det tidspunkt, aldrig haft en fluestang i hånden før. Alt i alt en rigtigt lærerig oplevelse, til små penge[Big Grin]Så hvis der skulle være nogen af jer, der overvejer at købe fluegrej, kan jeg varmt anbefale at deltage i sådan et kursus. Inden i indøver nogle dårlige teknikker, som i får bøvl med senere hen. Og nu vil jeg til kysten og se om jeg har fattet noget som helst[Big Grin] God weekend

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#2
jeg var hos den goe Hr Mortensen sidste år i Trige: som du siger er det huleme svært på 2 dage at ændre de dårlige vaner der har hobet sig op i 30 år.
han kaster fantastisk, men det var svært at efterligne hans teknik.

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Ja det er nok en fordel i visse tilfælde at være jomfru[Smile]Var i vandet idag. Men måtte desværre erkende, at verdensmester blir man ikke efter 4 timers kursus[:o)]Har en stor tagterrasse hvor jeg kan øve mig i, at fange duer, råger og diverse hustage[Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#4
Ellers kan en god græsplæne anbefales - hvis nogen spørger siger man bare at man fisker efter græskarper [Big Grin]

/Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by prethom

Ja det er nok en fordel i visse tilfælde at være jomfru[Smile]Var i vandet idag. Men måtte desværre erkende, at verdensmester blir man ikke efter 4 timers kursus[:o)]Har en stor tagterrasse hvor jeg kan øve mig i, at fange duer, råger og diverse hustage[Big Grin]


Hej prethom...
Hvad size flue og stil....lige et Adams,hares ear,royal coachman etc.du brugt i fiskeri der.[?]...Et ven af mine laver/bygget split cane fluestanger, hedder R.W.Summers Co. fra Traverse City,Mich.
Hans fluestanger start ved 2000.00 USD og gå op fra der. Nej billeder af hans stanger til at opvisning dig,men her er webside.[Smile]

http://www.rwsummers.com

...Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Ellers kan en god græsplæne anbefales - hvis nogen spørger siger man bare at man fisker efter græskarper [Big Grin]

/Kenneth



Ja...en græskarper omelet for Bumses morgenmaden...[Big Grin][Big Grin][Big Grin][:o)]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#7
Velbekomme Bumse!

Du behøver ikke invitere på morgenmad, medmindre det er din samlever der står for tilberedningen........

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)