Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bitsch jagtrejser
#1
Jeg overvejer at tage til Skotland og skyde kronhjort med Bitsch jagtrejser. Nogen erfaringer?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#2
Har jeg ikke. Men jeg kan huske at du tidligere har nævnt at du vil jage på egen hånd.

Kan du det med dem[?]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#3
Har kun rejst med Diana og Buhl indtil videre. Begge med gode resultater. Jeg er ved at arrangere jagtrejse til skotland i uge 42 for mig og min far. Umiddelbart ligner det tilbud jeg har fået fra aurora jagtrejse det mest interessante. Har du fået et godt et fra bitsch?

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Tror du os på nisser?
Mvh
Christensen
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by prethom

Har jeg ikke. Men jeg kan huske at du tidligere har nævnt at du vil jage på egen hånd.

Kan du det med dem[?]

mvh Don Bums


Nej, det kan man ikke. Jeg har desværre måttet indse at det ikke bliver jagt på egen hånd denne gang, da jeg ikke kan finde tre andre der vil rejse med mig. Til gengæld regner jeg med at være bedre forberedt når det engang lykkes mig at arrangere er tur.

@ Skovfogdeelev Christensen: I mangel på drømmerejsen er jeg begyndt at lede efter den tur, der giver mig flest jagtdage. Det harmonerer desværre ikke særlig godt med at være alene [Sad]. Bitsch foreslog at jeg kunne jage hjort de to sidste dage i sæsonen, og så jage hinder i to dage. Det holder prisen nede samtidig med at jeg får 4 jagtdage. Hvad leder du og din far efter? Hvordan kommer I derover?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
Jeg har lige været i Norge på en uges bæverjagt med Bitsch. Der var ikke noget at komme efter, papirene kom efterhånden som man fik brug for dem. Så thumbs up herfra.
Generelt en super tur
Svar
#6
hey ujensen

Vores ønske er rimeligt specifikt, 5 dages jagt, 5 hjorte i alt, med stalker og fly rejse kbh-aberdeen og lejebil i uge 42. Vi er ved ligge sidste hånd på en aftale med aurora. Vi kommer begge af med i omegnen af 25000kr alt inkl.

(ps. undskyld jeg ikke lige har svaret har ikke lige set du havde skrevet tilbage)

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Tror du os på nisser?
Mvh
Christensen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)