Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aimpoint micro
#1
er det et godt sigte. jeg overvejer at købe et. men vil godt lige hører om der er nogle her på siden, der har prøvet det. mvh ronni

Flyttet af moderator
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by rkn

er det et godt sigte. jeg overvejer at købe et. men vil godt lige hører om der er nogle her på siden, der har prøvet det. mvh ronni

Flyttet af moderator



Ja....Det er faktisk så super, så du burde købe mit [:I]

Jeg ville ellers ikke skille mig af med mit, men jeg fik et kikkerttilbud jeg ikke kunne sige nej til, så Micro'en er til salg for 3000 ...Mint condition [^]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#3
ok. har købt et nyt. fik det til 3196 dkr.
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#4
Hejsan,

Er microen til kombi eller riffel? Til kombi er microen sikkert et godt sigte

Blev frarådet at köbe et micro til riffel da det kommer til at sidde meget höjt, så endte med at köbe en 9000'er istedet for.
Den er jeg bestemt glad for[Smile]

Mvh, Toore
Svar
#5
hejsa Ronni
jeg tænker også på reddot/aimpoint micro.. men mere som 'dobbeldækker' eller 'sidevogn' samtidigt med alm kikkert. Hvor har du købt din?
du kan evt slå PM til .. så jeg kan nå dig der

/patrick

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#6
torsbohandel sverige
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#7
jeg skal bruge den på en alm. riffel. har lige sat den på, den sidder ikke højere end min sigtekikkert. glæder mig sku som et lille barn, til at få den skudt ind[Big Grin] det er virkelig et total fedt produkt. nu kan grisene bare komme an...[}Smile]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#8
Øh GD kan den mikro monteres på en BRNO büchflinte, den har en sigteskinne som kan bruges til montage. Jeg mener at mikroen fås med forskellige montagemuligheder, hvis den kan monteres på min flinte uden yderligere mellemmontager så er jeg en mulig liebhaver.

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#9
det tror jeg nok den kan. den bliver levert med montage til weaver base. men der kan købes forskellige bunde til den.
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#10
Min passer til Weaver/picatinny skinner.

Undskyld mit fravær, men jeg hygger mig med mine nye venner kaldet feber og halsbetændelse aka 'The flu'

[xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#11
det kan da drikkes væk...[Big Grin] en ordenligt omgang rom også noget the. så er du snart frisk igen..[Wink] god bedering
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by rkn

det kan da drikkes væk...[Big Grin] en ordenligt omgang rom også noget the. så er du snart frisk igen..[Wink] god bedering



Ja, det virker ikke en skid, men man bliver
så dejlig ligeglad.......[Big Grin]

God bedring.

MVH Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)