Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lidt heldig er man da...
#1
Gent's..

Se hvad jeg skød i sidste uge...[http://i298.photobucket.com/albums/mm270/Runewe/DSC_0145.jpg]

Der hænger en ram dunst af medalje over den. Faktisk havde vi fulgt en stor kudu op i Kopi'erne, men pludselig stod denne waterbuck på den anden side af dalen. En hurtig kugle blev sendt de ca. 180 meter fra 338wm'erens løb til midt på bladet..

Heldet fulgte mig bare den dag, for 30 min senere skød jeg en bushpig! Det er bestemt ikke hverdag man får skudchance til sådan en fætter!

K&B Rune
Svar
#2
Stort tillykke herfra..

Om den er guld eller ej har jeg ingen ide om [Wink], men flot er den dælme..

Sauer 202 - 308 W. m. Zeiss 3-12x56 Diavari T* m. lys
Beretta Ultra Light 12/70
Studerende - eneste grund til der ikke er betydeligt flere ..
Svar
#3
Hej Rune.

Tillykke med dem[Big Grin]
Den er da superflot!
Håber at det var sydpå, for ellers har jeg travlt med at få en 338[Wink]

Må "nøjes" med at glæde mig til 16. maj.[:p]

Michael
Svar
#4
Halløj...

Tillykke med det... Den er fin, og står også højt på ønskelisten til min næste tur..
Fik du PH'en til at måle den?
Kunne godt lide at vide hvor stor den er, og vil også gerne se et billede af bush-piggen[Smile][Smile]

Jimmy

17 HMR, 30.06, 416 Rigby
Svar
#5
Hej Jimmy.
Man skal aldrig stole på en PH's opmåling, da han altid vil runde op til nærmeste guldmedalje..[Wink]
I følge min egen opmåling ligger den på vippe mellem guld og sølv, men det betyder ikke nu så voldsomt meget for mig. Det endelige svar kommer, når den dukker op i skuldermonteret tilstand.
Som du kan se på den mørke farve, så er det en gammel svend. Stængerne har nok været 10-12 cm længere, men det som gør den så god, er de massive baser, hvilket desværre ikke kommer så godt til udtryk på billedet.

Skal nok finde et billede af grisen! Mit kamera lå "naturligvis" i bilen, men PH'en tog nogle billeder, som jeg lige skal have fat i.

De bedste hilsner
Rune
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)