Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny kikkert!
#1
Så modtog jeg idag min nye kikkert..[Big Grin]

En Leupold vx-III 3,5-10x50..

Samlet pris, incl fragt: 4001,-

Den er købt fra www.opticswarehouse.co.uk, og man slipper for told da det er inden for EU..

Kan kun sige gode ting om denne side, især når det er så billigt[Wink]

Så må vi se hvordan den ter sig på en Titan 6, .243..
Svar
#2
Hej Thomasmsmsmsm....[Smile]
Tillykke med den nye kikkert.
Hvor længe var den undervejs?

MVH Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#3
Lidt for længe, men det var min egen skyld fordi jeg kom til at lave en fejl med paypal, så de spærrede min konto, fordi de troede at der havde været en person der udgav sig for at være mig inde på min konto.. Så derfor skrev paypal en mail til OW at de ikke måtte sende varen. Men efter jeg fik snakket med paypal blev jeg ringet op af OW i tirsdag sidste uge, hvor de fortalte mig at de ville sende den dagen efter (onsdag), og imorges havde postbuddet det så med..

Så så længe man ikke laver fejl med paypal, går det stærkt..
Svar
#4
Pris i danske kroner er ca. 3830,00
Resten må være fragt, men hvad med importmoms, har du ikke betalt det.

Bine

En Leupold vx-III 3,5-10x50..

Samlet pris, incl fragt: 4001,-

Den er købt fra http://www.opticswarehouse.co.uk, og man slipper for told da det er inden for EU..
Svar
#5
Regnestykker ser således ud:

Kikkert: 3.260,-
Fragt: 132,-
VAT: 594,-

Total: 3.986,-

Opdagede lige at den faktisk var lidt billigere end jeg egentlig havde udregnet..[Smile]
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Bine

.........men hvad med importmoms, har du ikke betalt det.............


Når der handles mellem lande, der ligger inden for EU, skal der som udgangspunkt ikke svares told og importmoms.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#7
Hvis produktet(kikkerten)er produsert utenfor eu, skal det betales toll. Produkter som er produsert i eu kan sendes tollfritt innenfor eu
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by 308w

Hvis produktet(kikkerten)er produsert utenfor eu, skal det betales toll. Produkter som er produsert i eu kan sendes tollfritt innenfor eu


Nej, (hvis du fastholder dette postulat så fremlæg venligst kilden).



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#9
Hvis produktet(kikkerten)er produsert utenfor eu, skal det betales toll
ja, første gang produktet krydser grænsen til EU.
efterfølgende handel mellem to EU lande er told- og momsfri

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)