Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Berger VLD
#1
Jeg har nogle Berger VLD i 243 win. Jeg har været inde på deres hjemmeside http://www.bergerbullets.com for at finde ud af hvilken slags kugle det er. Efter hvad jeg kan se er det en match kugle, men det ser ud til de også bruger den til jagt. Er der nogen der har nogen erfaringer med dem??

Der skal mange erfaringer til at gøre et helt liv.
Der skal mange erfaringer til at gøre et helt liv.
Svar
#2
Hej Vejle jægeren

Jeg har absolut ingen erfaringer med berger bullets.
Men læste på et amrikansk forum, at dem der kommer i gule æsker er match kugler, og dem der kommer i orange æsker, også kan bruges til jagt.

mvh. Loft
Svar
#3
Dem jeg har er i en sort æske. Det er på en video på hjemmesiden jeg har set at de bruger dem til jagt

Der skal mange erfaringer til at gøre et helt liv.
Der skal mange erfaringer til at gøre et helt liv.
Svar
#4
Hvis det er VLD bullets (Forresten hvormeget vejer de?) saa er den normale stigning i en .243, som er 10 ikke nok
Men derudover kan de da godt brugets til jagt. jeg bruher ofte match bullets til jagt.
hogmeister
Hogmeister
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister
jeg bruher ofte match bullets til jagt.
hogmeister



Jeg tror at der tænkes på større bytte end en groundhog, Desuden kan det ikke udelukkes at vejle jægeren påtænker at spise dele af det nedlagte [Wink].
Jeg mener at machkugler hører til på banen. Vi skylder dyrene at benytte nogle ordentlige kugler, der også gør arbejdet hvis kuglen rammer en knogle.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)