Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Principiel dom om nøgleopbevaring
#1
Frikendt

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#2
Tjae min nøgle finder de ikke i hjemmet.[^]

"Det eneste , der er kedligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#3
Heller ikke min.... og de skal have store overarme og kunne løbe stærkt, for at få fat i den... [Big Grin]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Gud ske lov at han vandt, men hvor er det dog forbandet, at han oven i et indbrud skal ligge og slås med ordensmagten [Sad!]
Et eller andet sted mener jeg, at en sådan dom burde ha' konsekvenser for den myndighedsperson som besluttede at udstede det bødeforlæg.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by ID

Gud ske lov at han vandt, men hvor er det dog forbandet, at han oven i et indbrud skal ligge og slås med ordensmagten [Sad!] ja nemlig ja
Et eller andet sted mener jeg, at en sådan dom burde ha' konsekvenser for den myndighedsperson som besluttede at udstede det bødeforlæg.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Mvh. Kim
med venlig hilsen
Kim
Svar
#6
Tjaa.. man kan jo mene meget om "ordensmagten", men den politimester der for nogle år siden overtrådte retsplejeloven OG grundloven i gentagne tilfælde... han fik da en offentlig "næse" Det synes jeg egentligt var ALT for billigt sluppet for det niveau af magtmisbrug[}Smile]

Det er jo et evigt tilbagevendende problem, i stedet for objektivt og sagligt at bedømme de enkelte sager, også med et kritisk blik på "ordensmagten", så vælger "den dømmende magt" alt for tit at lægge sig op ad "ordensmagtens" udlægning af sagerne...
Det går desværre tit ud over "lovlydige" borgere med "politisk ukorrekte interesser"

Heldigvis gik det da godt denne gang....

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)