Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp-første gangskøb af grej
#1
Hej alle
Jeg skal ud og have alt hvad der skal til for at lade til en riffel kal.6,5*55 p.t ,men der kommer nok en eller to kal. mere til i løbet af året(kærsten skal have hendes første riffel i nærmste fremtid).
Skal jeg købe et "kit" eller er det bedre at købe dele og lave sit egen "kit" , hvad mærke og hvorfor?

Håber at i kan hjælpe mig at finde den rette ladning...

Hilsen Kenneth
Svar
#2
Hej Kenneth

Hvor mange jyske dollars vil du bruge?

Jeg kender en, der overvejer at sælge sit grej, som er komplet (dvs. alt hvad du umiddelbart kan forestille dig der skal være) og med dies til et bredt udvalg af kalibre. Jeg ved ikke præcist hvad han skal have for det, men jeg kan evt. formidle en kontakt, så kan I selv snakke om det. Han er meget kvalitetsbevidst og ved hvad det handler om.....

vh ran

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Hej ran
Jeg har en håndfuld af de jyske (men mine hænder er ikke så store [Big Grin]). Det lyder interessant med det tilbud, få ham til at sende en mail så ringer eller skriver jeg til ham.

vh minimax
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by minimax

Hej ran
Jeg har en håndfuld af de jyske (men mine hænder er ikke så store [Big Grin]). Det lyder interessant med det tilbud, få ham til at sende en mail så ringer eller skriver jeg til ham.

vh minimax



Jeg er nu ikke sikker på at han vil nøjes med fem kilo penge, men det må I selv snakke om.
Jeg får ham til at sende en mail til dig, hvis han stadig vil sælge sit grej.

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Hej ran
Hvor mange kilo snakker vi så ca om ?, Hvad er det vi snakker om
af mærker o.s.v ?

vh minimax
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by minimax

Hej ran
Hvor mange kilo snakker vi så ca om ?, Hvad er det vi snakker om
af mærker o.s.v ?

vh minimax



Jeg har videregivet dit fornavn+mailadresse til manden. Han kontakter dig.
Han har så vidt jeg ved (har ikke set det - han spurgte mig om jeg ville købe det, men da havde jeg desværre lige købt. Tror jeg gik glip af en god handel. Vi fik aldrig snakket om prisen, så jeg ved ikke hvad han vil have, men han kontakter dig.

vh ran

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Hej ran
Jeg takker og ser frem til at høre fra din ven

vh minimax
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by minimax

Hej ran
Jeg takker og ser frem til at høre fra din ven

vh minimax



helt fint...det manglede bare....

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)