Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Testjagt 13-16 maj
#1
Hej

Da den gamle rejsearrangør er skiftet ud skal jeg på tur til
et for mig nyt område i Polen. Derfor test.

Jeg har sjældent oplevet en aftale med så lidt papir(3 fotokopier i alt).Hvor af den ene er et kort, som må være tegnet i hånden ved dårlig belysning med den hånd man normalt ikke anvender.

Men væsentligst så har Strøm sagt god for arrangøren. Så vi kører afsted og håber det bedste.

Jeg satser på at levere billeder af velskudte bukke og måske en enkelt keiler.

Er der ikke andre der skal afsted i år ?

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#2
Hvis det er den polske arrangør, som Strøm og vi andre plejer at være afsted med, så

er de ikke større banditter end alle de andre derovre[Big Grin]Jeg tar sammen med en

kammerat til Tyskland den 17 maj. Vi rammer fuldmåne den 20.[8D][^][Big Grin]Knæk og bræk

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#3
k & b

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Takker og K&B til jer.

Nu er der kun 7 timer til afgang så de sidste småting skal pakkes og så kom PC lige i vejen.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#5
Kanon tur.

Den arrangør fortjener ros.

Flinke mennesker, rimelig indkvartering men jagten.

Ja jagten har jeg personligt aldrig oplevet bedre. Mange bukke og førere der vidste hvor vi skulle hen.
Gode bukke, og heldigvis havde, der været en anden gruppe danskere til at fjerne de dyreste, inden vi ankom.

Når den It ansvarlige billedredigere kommer på plads kommer der billeder. Vi skød gode bukke, ikke store bukke for, som de sagde store bukke starter omkring 400 gram netto. Ja der fik jeg lige ændret på min opfattelse af en 300 grams buk.

Tak til Strøm for hans kyndige vejledning og anbefaling.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)