Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bushnell på lauritz
#1
Jeg kan ikke finde den kikkert der er på lauritz i deres program, er det en kineser eller hvad.Det er altså den 6-24X50 AOE.

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Tonny

Jeg kan ikke finde den kikkert der er på lauritz i deres program, er det en kineser eller hvad.Det er altså den 6-24X50 AOE.

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+



Det er ikke en Bushnell, og uanset hvad der eventuelt står skrevet på den, er den af kinesertypen. Den virker billigt udført og bør ikke nærme sig deres vurdering [:o)]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#3
Det er ikke en bushnell, jeg købte en til en salonriffel for et 1/2 år siden, men den står der tasco på, og kvaliteten lever, for at sige det mildt, heller ikke om til den tasco der sad på salonriflen før.
Svar
#4
Utroligt at Lauritz kan komme afsted med den slags - jeg vil mene at man til enhver tid, indenfor den lovbefalede 2 års reklamationsret, vil kunne returnere den på det grundlag. Muligvis endda efter reklamationsfristens udløb, når der er tale om falsknerier...

Bare utroligt at man ikke kan regne med at det er det rigtige mærke, når det står trukt på varen - måske Lauritz skulle ansætte nogle der ved hvad de taler om...[Sad!]

/Kenneth Jensen
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#5
Jeg kan kun sige: Hold jer fra bushnell og tasco kikkerterne der er på laurits...Det er kopier og helt værdiløse...

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
Hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)