Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sikkert kuglefang....
#1
http://ekstrabladet.dk/112/article1006104.ece

Jeg ville godt nok have været blevet bange hvis det var mig....!!!

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Tror du os på nisser?
Mvh
Christensen
Svar
#2
Hvis det virkelig passer hvad golfspillerne (nå ja-hvad EB fortæller) så kan det da ikke ha været helt forsvarligt..... Så EB's skriverier passer sikkert ikke....

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Hvis der virkelig havde været tale om kugler der vislede om ørerne på golfspillerne ville politiet ikke have godkendt de forhold indskydningen foregik under!

Mon ikke spillerne kunne høre overlyds smellet fra projektilerne og at deres fantasi så løb af med dem, heldigvis har vi ikke så mange herhjemme, der har prøvet at blive beskudt[Smile]

Mvh
Sten
Mvh
Sten
Svar
#4
I stille vejr kan man høre kuglen meget langt, især når den tumbler, efter den har ramt noget.

Som stoned skriver, er der nok ikke så mange golfspillere i denmark der er blivet beskudt før, så de har ikke rigtigt noget at samligne med.

Tilføjet senere:

Derfor tro de nok at kuglerne er tæt på, når man kan høre dem.

Men sådan er det ikke nødvendigvis

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#5
Hvis Politiet fandt forholdende forsvarlige må konklusionen være, at golfspillerne fik et tilfælde af massehysteri.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Som knægt havde jeg sammen med min familie en lignende oplevelse, politiet blev dog ikke tilkaldt, vi gik bare over og skældte naboen hæder og ære fra, helt uberettiget viste det sig.

De havde nemlig sat sig til at indskyde (og "træne" med resten af de 20 patroner[:I]) i deres egen grusgrav lige på den anden side af vejen... Vinklen de skød i og ikke mindst vinklen på den skrænt i grusgraven de brugte som kuglefang gjorde det nemlig aldeles umuligt at kuglerne kunne komme til at ramme vores hus!!! Ellr nogen af de andres på vejen....
Til gengæld var de ikke selv helt i sikkerhed... vi fandt nemlig et nydeligt hul fra et væltet 6,5 projektil i den skurvogn de selv sad ved siden af da de "trænede"

Moralen ER: der må ikke være større sten i den sandskrænt man bruger som kuglefang..
Det skræmmer naboerne OG kan være farligt[8D]

Jeg kunne fint forestille mig at noget lignende var sket her... medførende et anfald af "massehysteri" hos golfspillerne

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#7
Ja og når man så tænker på, at på skydebaner i sverige, der er et meget forsigtigt land, ligger store klippeblokke overalt.

Jeg husker specielt en militær skydebane, hvor der var en 10 ton
sten på 50 m´s afstand, lige midt på 100 m banen. Bane 5 og 6 skød på hver sin side af den. No problem [8D]

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#8
Jeg har tit oplevet det samme på rypejagt her i Grønland. Man går i land fra skibet, typisk to-tre kammerater. Så spredes man i landskabet og leder efter ryperne, bevæbnet med salonrifler.

Pludselig tror man, at nabojægeren fyrer direkte hen over hovedet på en, og første gang det sker bliver man en smule skræmt, der kommer måske endda en trækning ved det ene øje [Smile]

Når man mødes igen og snakker om hvor der er skudt fra og i hvilken retning, har jeg endnu ikke oplevet at det i virkeligheden har været farligt. Det er bare sådan det lyder.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)