Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&L i .223R???
#1
Hej!

Er der nogen, der ved om S&L overvejer at lave en pibe i .223R??? Jeg ved jo at man kan få et ganske kvalificeret svar på den slags ting herinde!

J.
Svar
#2
Det ser ikke umidelbart ud som om 223R er noget de beskæftiger sig med.

http://schultzlarsen.com/z_barrels.htm

Men der kan da ikke ske noget ved at ringe til dem og spørge ..... i værste tilfælde siger de nej [Wink]
/Stanton
Svar
#3
Nej det er jeg helt klar over - jeg kender til hele deres program af kalibre, hvilket er årsagen til, at jeg spørger ud i forumet. Der er jo et par herrer der kan svare meget præcist på dette spørgsmål. Det kunne jo være at S&L havde det i tankerne at lave en pibe i denne kaliber...

J.
Svar
#4
Hej Ignorant! Er dette noget du kan svare på????

Jamo
Svar
#5
...Der er nok en grund til, at du kalder dig selv Ignoranten!!! [xx(]

1000 tak for hjælpen!
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Jamo

...Der er nok en grund til, at du kalder dig selv Ignoranten!!! [xx(]

1000 tak for hjælpen!



Istedet for at lægge den børnefornærmede tone på, kunne du jo vælge at sende ham en VENLIG PM, og derigennem gøre ham opmærksom på tråden. Det kunne jo tænkes at han slet ikke har set tråden, og derfor ikke har svaret.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#7
Tsk tsk tsk...har før forsøgt med PM, men fik intet svar...undskyld hvis jeg har fornærmet dig med min børnefornærmede tone...men det er da underligt at mit spørgsmål snart har stået her i en måned. Jeg har jævnligt "svaret" på min egen tråd for at rykke den op på listen og dermed gøre den synlig...men lige meget hjalp det..kald du mig bare børnefornærmet - det tror jeg godt jeg kan leve med [Smile]
Svar
#8
Jamo
Det kigger fra S-Ls pibe valg chart..at .223 er ikke disponibel.

To do this change to a 223 Rem... you would have to change the bolt as the 223 is a much smaller case head diameter than S/Ls smallest listed cartridge om their selection chart...a 22/250.
Also S/Ls action is probably to long for the 223 family of cartridges. Most likely a magasin alteration as well.
Jeg synes det ville være bedre til købe et nye riffel såsom et Sako,Remington,Tikka i .223...and ready to go.

vh...Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#9
Hej jamo!
jeg mener jeg kender en der fik en S&L pibe,men
i 222rem på hans sako,tror det var hos korsholm/østjysk
prøv at spørge der.
Mvh Moesgaard
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Jamo

Hej!

Er der nogen, der ved om S&L overvejer at lave en pibe i .223R??? Jeg ved jo at man kan få et ganske kvalificeret svar på den slags ting herinde!

J.



Hvis du mener om S&L kommer med .223 piber til model 97 og Classic, er svaret nej.
Hvis du mener om S&L laver piber i .223 til at sætte på andre rifler, er svaret ja.
Hvis du mener om S&L kommer med en ny model riffel der kan fås i .223, er svaret måske.



--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
Til M@X, Eric og Moesgaard - tak for gode konstruktive svar!!! Jeg væbner mig med tålmodighed!!!

J.
Svar
#12
Med fare for at virke indiskret, hvad er det for så for en ny S&L, vi taler om?

K

hip hop dynamolygte...
Min næste skal være en 243'er...
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)