Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tilladelse/ansøgning
#21
Samme dag jeg afleverede ansøgningen fik jeg min våbentilladelse. det gjaldt også da jeg skulle have til nr. 2 riffel. Roskilde politi lavede tilladelserne på stedet mens jeg ventede

Be cool... Or put on some more clothes
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#22
Kan kun sympatisere med dig. Jeg ventede en MÅNED på min i Helsingør Politikreds......... Men den kreds er way-out syg. Tag der op på et hvilket som helst tidspunkt, så står der en muljard (Kokkedal er jo tæt på....) mennesker og skal have foretaget alskens politiforretninger.... Og det tager jo tiden fra de mere væsentlige ekspeditioner, så som at udstede beviser til drengenes gokkejern[}Smile].
Svar
#23
En måned er helt henne i skoven. Det er på grænsen af hvad forvaltningsloven giver borgeren af rettigheder.

mvh. Johannes
Svar
#24
I Horsens politi kreds kan tingene også godt trække ud i 2-3 uger. Men jeg har ofte succes med en meget tæt opfølgning via tlf. Dvs. presse dem/spørge indtil de bliver lidt trætte af mig....:-) Hvis man vil være ekstra træls kan man spørge om proceduren for at klage over sagsbehandlingstiden. Alle offentlige myndigheder SKAL oplyse om klage mulighederne, og bare det at spørge har jeg i andre sammenhænge oplevet kan hjælpe ellers umulige sager til at blive løst. Men det er jo et temperament spørgsmål.....
MVH
Henrik
Svar
#25
Så er den kommet - dvs. hentede den selv efter en del telefonopkald.

Tid til træning !!! [B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)