Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skyder til store drenge med store lapper
#21
[/quote]
Mit skæftemål er nok lidt under middel, da jeg ikke er så høj og lidt tæt bygget

--
mvh M@X

Don't be a bore - by a bigbore.
[/quote]
Tjaaa det er jo også en ynk at se dig forsøge at klø dig selv i røven, men mange må jo leve med et meget større handicap

MVH
Mugge
MVH
Mugge

Svar
#22
Hej M@x
Du skal da vist til norge for at træne Stangskyting, der er rekorden 17 træffere på 20 sekunder, med en Krag Jørgensen repeterriffel, med fast 5skudsmagasin. Det drejer sig om fritstående skydning på 1/4 figur på 200m afstand, incl opfyldning af magasin [8D]
En anden ting er at kun de færreste forretninger kan afkorte skæfter, og tilpasse bagkappen igen, så det ser bare nogenlunde ud[xx(]

jbn
Svar
#23
Hej Ignorant,

hvor mange patroner har de i magasinet. Det lyder da helt utroligt og som om der er varme piber.

mvh. Johannes
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by ignorant

En anden ting er at kun de færreste forretninger kan afkorte skæfter, og tilpasse bagkappen igen, så det ser bare nogenlunde ud[xx(]
jbn



Jamen så vil jeg da mene at det rigtige skæftemål er 32,5cm linksskæfte[Wink]

--
mvh M@X

Don't be a bore - by a bigbore.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by Nitro Express

Citat:quote:

Originally posted by Mugge

Mit skæftemål er nok lidt under middel, da jeg ikke er så høj og lidt tæt bygget

--
mvh M@X

Don't be a bore - by a bigbore.

Tjaaa det er jo også en ynk at se dig forsøge at klø dig selv i røven, men mange må jo leve med et meget større handicap

MVH
Mugge



M@X og Mugge, hvor længe er det i har været gift eller har kørt et registreret partnerskab ? Det lyder som om i er på vej til at gøre som et andet sønderjysk par og hvem får så godset og hvem skal bo hos svigermor [Big Grin] [Big Grin]



[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Så ka´de lære det !

Vi ses på langeland !

Lars
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#26
Foranlediget af denne Topic har jeg lige været i kælderen og måle - begge mine rifler måler ca. 34 cm. fra midten af bagkappen til bunden af buen i aftrækkeren, og de passer perfekt til mig. Til orientering er jeg 176 cm. høj.
Og M@X - lad vær' med at blær' dig - jeg er lige kommet fra Norge og min hurtigste tid var 40 træffere på 32 72/100 sekund incl. et magasinskift [Big Grin] (jeg blev nr. 51 ud af 65 [xx(]) - de er kra........... lavet af jern deroppe!
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#27
[/quote]
M@X og Mugge, hvor længe er det i har været gift eller har kørt et registreret partnerskab ? Det lyder som om i er på vej til at gøre som et andet sønderjysk par og hvem får så godset og hvem skal bo hos svigermor [Big Grin] [Big Grin]
[/quote]
Overhovedet ikke noget forhold eller giftemål [:X] .Kun sådan lidt kollegaer i vores fritid når vi ikke er på jagt.(vi arbejder i samme firma). Vi har tit sovet i arm på et gasthoff i Tyskland eller en campingvogn samme sted. Når vi har været på jagt forstås.En dobbeltseng i Sydafrica har vi faktisk også delt men at der skulle være noget der, det er i hvert fald helt hen i vejret.M@xiedrengen kommer til Langeland på lørdag, og så kan du hvist ikke være i tvivl længere.[xx(]

Best Regards
Mugge
MVH
Mugge

Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by Mugge

(vi arbejder i samme firma)[xx(]
Mugge



Mugge!! Nu stopper du fan***. Der er ALDRIG nogensinde nogen der har hverken set eller hørt dig arbejde[}Smile][}Smile][}Smile]

--
mvh M@X

Don't be a bore - by a bigbore.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#29
[/quote]
Mugge!! Nu stopper du fan***. Der er ALDRIG nogensinde nogen der har hverken set eller hørt dig arbejde[}Smile][}Smile][}Smile]

--
mvh M@X

Don't be a bore - by a bigbore.
[/quote]
Okay okay, jeg mente også bare vi var på samme værested. Jeg kan se det ikke er lykkedes for dig at overføre billeder endnu, det glæder mig. Jeg frygter det værste når det lykkes!!

MVH
Mugge
MVH
Mugge

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)