22-02-2009, 10:58 PM
Jeg har benyttet Gyttorp i Sverige som er autoriseret Leupold værksted. 14 dage fra jeg sendte kikkerten til jeg havde den retur! Uden beregning...super service!
J.
J.
Leupold service...
|
22-02-2009, 10:58 PM
Jeg har benyttet Gyttorp i Sverige som er autoriseret Leupold værksted. 14 dage fra jeg sendte kikkerten til jeg havde den retur! Uden beregning...super service!
J.
23-02-2009, 01:32 PM
ja så blev den aflevert.
ca 3 til 4 uger, var svaret..[] og det var første gang de havde set problemet. men skidt med det, bare jeg får en kikkert igen, som er iorden.[] HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
25-02-2009, 08:06 PM
Citat:quote: Det er da et godt spørgsmål. Jeg har to Leupold kikkerter som jeg er meget glad for. Den ene købte jeg brugt af et forummedlem, og den anden købte jeg da jeg boede i udlandet, så jeg har ikke mulighed for at gå tilbage til nogen butik. Der er heldigvis intet galt med de to, men hvis der bliver går jeg da ud fra, at den danske repræsentant kan påtage sig firmaets forpligtelser. Venlig hilsen Lasse ...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse
... Buy the best and cry once.
25-02-2009, 10:17 PM
Tidligere har jeg hørt om mange der har sendt Leupold kikkerter til Gytorp i Sverige, som så har fikset tingene. Så man burde da forvente det samme af en dansk importør.
Mvh.
Yeti
25-02-2009, 11:26 PM
Da min kikkert gik i stykker skrev jeg direkte til Leupold USA hvordan jeg skulle forholde mig. Min kikkert var købt i USA, så jeg havde heller ingen forhandler jeg lige kunne drible ned og indlevere skidtet til... De skrev, at jeg kunne sende den til dem i USA, men at det jo ville blive lidt dyret i fragt m.v. De anbefalede derfor at jeg sendte den til endten den tyske eller svenske importør. Grunden hertil er, at de begge er autoriserede Leupold mekanikere med dertil indrettede værksteder. Det er den danske importør ikke... Det bør dog ikke afholde ham fra at varetage Leupoldejeres interesser og evt forestå kontakt, formidleing og forsendelse til endten Sverige eller Tyskland... Jeg valgte dog som tidligere skrevet at sende direkte til Sverige, og det gik yderst smertefrit []
26-02-2009, 07:44 PM
Jeg sendte en mail til leupold,
og spurgte direkte, om ikke H.G agencies havde pligt til at modtage kikkerter til reparation, uanset købssted. Her er svaret: Anders, H. G. Agencies is not a repair station so they are no obligated to receive the product under the lifetime warranty. If they are willing to ship your product to a repair station that is their decision. However, one of our repair stations can take in the scope and repair it under the lifetime warranty as long as the defect is mechanical or manufacture related. We do have a repair center in Germany if you wish to send your scope in to be fixed. Regards, Sean Hunter Support CallID: %#%4032ad19-0950-457e-b132-616fb4eb90ea%#% Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
27-02-2009, 06:18 AM
Jeg har faktisk i mørk erindring at de pågældende stor forhandler (grossister) af produktet har forpligtelse til at reparere og servisere alle Leupolds produkter uanset hvor de er købt i verden!De var ivertilfælde de udsagn jeg fik fra en Leupold Repræsentant da jeg var på IWA Messen i Nürnberg for tre år siden!
Lille The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
Hilsen Lille
28-02-2009, 08:58 PM
Min kikkert er blevet sendt til Sverige. Så HG må jo åbenbart også bruge deres service center.
Det burde jo være ligemeget hvor fanden kikkerten er købt, når der er "no bullshit" garanti.[] HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
28-02-2009, 11:10 PM
Jeg kan ikke rigtig forstå hvorfor der kommer disse sure opstød mod en dansk importør som ikke så for håndtering af garanti sager på produkter der er købt udenlands...
Jeg har selv købt er par Leupold kikkerter udenlands og sparet store beløb i forhold til at købe dem i DK. Samtidig er jeg da fuldt indstillet på, at selv må stå for bøvlet ved en evt. garanti sag. Så er det jo fint at man kan slippe med at sende dem til Sverige.... Mvh. Jørgen
03-03-2009, 01:51 AM
Og lige lidt mere fra Leupold:
Dear Sir, No, any distributor is only obliged to handle the product(s) that he imported and brought in circulation. So, you'll need to get in touch with the company you bought the scope from, or check our website for details on how to return the scope to one of our service centers in Europe or back to Leupold. Best regards, Stefan Stossier Int'l Sales Representative Leupold & Stevens, Inc. Phone: +43-2256-82055-1, Fax: +43-2256-82055-2 Mobile: +43-664-3302185, E-Mail: leupold@stossier.co.at Ing. Stefan Stossier (UID: ATU46512901), Friedhofgasse 12, 2552 Hirtenberg, Austria Mvh Anders Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
04-03-2009, 12:13 AM
Det er da altid noget, at man bare kan sende sin Leupold til enten, tyskland eller sverige. Uanset hvor den er er købt i verden.
Glæder mig sku meget til at få min VX-L i stalden igen[] HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
18-03-2009, 02:42 PM
Ringede lige og rykkede, for min kikkert i går.
Den er vist lige på trapperne...[:p][:p] HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
19-03-2009, 02:42 PM
så kom kikkerten sku hjem...[][][8D][:p]
HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|