Svar: 686
Tråde: 0
Respekt:
0
Går ud fra at det er det nyeste med softtouch som XT leveres med, du er ude efter? Jeg var ude i samme ærinde for et lille år siden. Så vidt jeg husker var prisen på løst skæfte på den forkerte side af 5000,- [xx(] via forhandler i DK. Kan givetvis fås billigere i Tyskland.
Jeg havde en grade 4-5 pind på min elegance i forvejen og fik en forhandler overtalt til at tage en XT hjem og bytte skæfterne mod en symbolsk byttesum.
/bundgaard
Har været i den lokale. De skulle have 4500 dkr for et nyt XT enten i sort eller camo. Han ville gerne tage mit grade 6 træ skæfte i bytte så mon ikke det bliver til det.
Svar: 1.053
Tråde: 0
Respekt:
0
Et grade 6 skæfte for et syntet? - det lyder som pirateri ved højlys dag. Hvis man skal købe et grade6 skæfte, koster det så ikke 20-30K?
C
Stort knald = stort smil :-D
Hej C
Du har ret. Det er vist en 4.
Men alligevel så flot at jeg synes næsten det er synd at tage det med i felten. Sådan skal det jo ikke være da det jo er et værktøj som skal bruges. Da jeg købte i sin tid var jeg også i tvivl om det skulle være træ eller syntc. Men den blænder godt i øjet når den står med en 4 på skæftet. Mums.....