Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error

Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forskellige træfpunkter, alt efter skydestilling
Jeg blev ringet op i lørdags af en bekymret jæger der havde været til tærræn skydning. Han mente at have flg. problem.
Når han står op eller sidder ved en bænk og skyder ind på en skive, går det fint, når han så ligger sig ned, med støtteben, hæves skuddet ca 7 cm på 100m.
Der skulle ifølge ham selv ikke være noget galt med riflen, Piben klemmer ikke på løbet og sådan noget.

Nu har jeg så tænkt hvad der kan være af fejlkilder, og behøver jeres hjælp til at hjælpe den stakkels mand[V].

1: Kan det være kikkerten der er fejl på ??
2: kan det være løbet der klemmes af støttebenene når han ligger ned
3: han bruger briller uden flydende overgang kan det være problemer med briller.
4: kan det være en fejl 40 [8D]
5: kom selv med flere muligheder.

Jeg har aftalt at tage på skydebanen ( http://www.hjortebanen.dk ) for at se op jeg kan medvirke til at afhjælpe problemet, men jeg har lige brug for jeres hjælp til at finde fejlen.

På forhånd tak.

Claus the Dane

[Image: ClaustheDane.jpg]
Svar

Beskeder i denne tråd
Forskellige træfpunkter, alt efter skydestilling - af Claus the Dane (Låst!) - 05-09-2005, 01:31 PM
Forskellige træfpunkter, alt efter skydestilling - af Claus the Dane (Låst!) - 06-09-2005, 06:27 PM
Forskellige træfpunkter, alt efter skydestilling - af Claus the Dane (Låst!) - 07-09-2005, 02:36 AM
Forskellige træfpunkter, alt efter skydestilling - af JTK (Låst!) - 07-09-2005, 01:30 PM
Forskellige træfpunkter, alt efter skydestilling - af Claus the Dane (Låst!) - 07-09-2005, 02:08 PM
Forskellige træfpunkter, alt efter skydestilling - af Claus the Dane (Låst!) - 07-09-2005, 02:10 PM
Forskellige træfpunkter, alt efter skydestilling - af JTK (Låst!) - 07-09-2005, 03:41 PM
Forskellige træfpunkter, alt efter skydestilling - af Claus the Dane (Låst!) - 10-09-2005, 01:04 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 9 gæst(er)