Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvorfor vi ikke får Morten Korch landbruget tilbag
#11
De må da have røget noget de ikke kan tåle i det ministerium. Ellers bør de tage navneforandring til Ministeriet til afvikling af fiskeri og landbrug.
Selv de steder der bare er fugtige på min ejendom er udlagt til søer og samtlige skel og afvandingsgrøfter er blevet til vandløb. Hvis jeg skal drage fordel af 5% reglen skal de opgive ca 90% af de udlagte ranzoner.
Det er da dybt useriøst at den lovgivende myndighed har så travlt med at lave love at de ikke magter at undersøge hvad de lovgiver om. De må da som absolut minimun have en ide om hvad der er vandløb og hvad der er grøfter.
Nu er jeg ikke økonomisk afhængig af min jord og der er intet i begrænsningerne der kan pisse mig af. Men hvis de åbner for offentlig adgang så skal i se snablen blive stukket i støtte kassen. Desuden vil der blive arrangeret privat lerdueskydning på DOF's fugletælle dage.(bor ved siden af et fugle reservat).
Desuden er der et par ting der er uklare? må rand arealer afgræsses? Tæller de med i harmoniareal eller er de bare et nul? Bliver vi kompenseret i fald af ejendomsværdi eller er det kun produktionsværdi. En del af min jord er §3 fersk eng og strand eng. der er en forpligtigelse på at der ikke må ændres dyrknings metode, afgræsning-slet, bliver det så kun afgræsning eller skal det gro til i gråris?
Den lov er om mulig ligeså meget makværk som div. knive og hundelove der er kommet derinde fra. Men de rammer selvfølgelig ikke Hr.& fru. Petersen(smil) hjemme i villahaven, de skal bare betale for gildet.
Svar


Beskeder i denne tråd
Hvorfor vi ikke får Morten Korch landbruget tilbag - af okj - 20-03-2012, 09:26 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)